środa, 27 maja 2015

meble z palet DIY

Zaczeliśmy je robić w 2013 roku w tamtym roku stały już na docelowym miejscu ale dopiero w tym roku doczekały sie ,,ubrania,, i dopiero teraz spełniają swoją rolę i są fenomenalne.  Taras jest teraz naszym ulubionym miejscem bo i mamy oko na chłopaków bawiących się na placyku zabaw i możemy sobie odpocząć, zrelaksować się :) 









 Co prawda zrobienia ich trwało sporo ale było warto :)  Można je zrobić szybciej nam tylko tak się zeszło. Mąż palety doprowadził do stanu abym ja mogłą je dobrze pomalować. obszlifował, wyczyścił a ja położyłąm na nie 3 warstwy farby  a mogły by być i 4 :) Palety mieliśmy ale farby poszło sporo teraz już nie pamiętam ile litrów i ile pieniążków ale trochę tego było. ale i tak mniej jeżeli mielibyśmy kupić nowe meble ogrodowe i to mnie cieszy jak też to że zrobiliśmy je sami, są takie jakie chcieliśmy. Jestem dumna niesamowicie :)














 Jak widzicie służą do czytania, odpoczywania, spędzania czasu w gronie rodziny, leżenia, rozmawiania :) też fajnie sprawdzają się podczas grilowania :) Nasze magiczne miejsce jest zadaszone więc i tu chowamy się kiedy pada a chcemy być na podwórku :)




odnalazłąm zdjęcia z przed dwóch lat kiedy to meble powstawały :) nie wszystkie ale kilka jest :)











 Jak Wam się podobają ?









22 komentarze:

  1. Cudo, cudo, cudo ♥ Świetna robota :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, zazdroszczę też takie chce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są Prze-Cu-Dne! Jak tylko zbudujemy dom... kiedyś... to też takie będziemy mieć na tarasie :) Widziałam, też meble z palet wewnątrz domu. też fajnie to wygląda, ale myślę, że na dworze bardziej się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś do mnie nie przemawiają tego typu meble, choć w bieli wyglądają ładnie. Za to bardzo przemawia do mnie elewacja Waszego domu- widać co prawda tylko kawałek, ale ładnie połączenie kolorów i struktury ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czad, molestuję Marcins od kilku sezonów o meble ogrodowe z palet

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są i świetnie je "ubrałaś". Tez planujemy coś z palet pokombinować

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne są. Chciałabym takie na balkon (bo tarasu nie mam niestety). Jeszcze te poduchy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra, jest gdzie przyjmować gości na świeżym powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne :) Gratuluję, udało Wam się stworzyć świetne mebelki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie! my mamy w salonie stół z palety i wszyscy się zachwycają ;) uwielbiam palety!

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie to! Bardzo lubię Cię czytać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. A od Jadźki kiedyś mebli nie wygrałaś? Właśnie z palet coś takich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety ;/ wygrałam kiedyś zieloną skrzynie która robi za mini stolik kiedyś też pokazywałam :)

      Usuń
  13. Uwielbiam oglądam wszystkie inspiracje z tymi meblami. Kiedyś sama także chciałabym mieć w swoim ogrodzie takie meble :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne są takie meble i bardzo ciekawie wyglądają. Nawet nie wiesz jak zazdroszczę Wam tarasu z ogrodem...

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie to wygląda. Ostatnią widziałam podobną w programie "Dorota Was urządzi".
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się strasznie takie meble podobają. Sama mam łóżko z palet i jestem zachwycona, szczególnie, że zależy mi na przyrodzie. Mam też materac ekologiczny, który świetnie współgra z tym łóżkiem. Ideologicznie i wygodowo jestem spełniona. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo inspirujący wpis. Ciekawe pomysły

    OdpowiedzUsuń