środa, 7 grudnia 2016

Teatr Baniek Mydlanych


Bańki mydlane - jakie dziecko ich nie lubi ? Teatrzyki - takie które są organizowane w szkołach przez mojego Piotra są lubiane . Nie wahaliśmy się ani chwili kiedy dowiedzieliśmy się, że w Olsztynie będzie  Teatr Baniek Mydlanych - musieliśmy tam być :) 






Jak byłam mała nie było za wiele rozrywek dla dzieci,  mieszkamy na wsi więc to kolejny powód dla którego rodzice nigdzie mnie nie zabierali i w związku z tym mało rzeczy widziałam. Dlatego właśnie chcę aby moje dzieci zobaczyły najwięcej jak się da, abyśmy wszyscy wspólnie czerpali z życia to co najlepsze oczywiście na miarę naszych  możliwości. Na co dzień w naszej okolicy nie dzieję się prawie nic więc jak tylko dowiemy się o fajnym wydarzeniu staramy się w nim uczestniczyć aby chłopcy mieli co wspominać no i abyśmy rodzinnie spędzili czas inaczej niż zwykle bo taka rozrywka należy się nie tylko dzieciom :)

26 Listopada wybraliśmy się do Olsztyna na widowisko edukacyjno-rozrywkowe, opowiadające o czarodziejskim kraju olbrzymich baniek mydlanych. Profesor Bulburas, Mydlaneczka i Bąbelek zapewnili nam 70 minut przepełnionych uśmiechem, radością, fascynacją, zaciekawieniem, świetną zabawą i chwilą odpoczynku zapomnienia o dniu codziennym, Byliśmy zachwyceni poczuliśmy się z mężem jak dzieci nam również spektakl dostarczył wiele radości :)


W opisie spektaklu przeczytałam o niepowtarzalnej okazji aby zmieścić się w olbrzymiej bańce mydlanej i podzieliłam się ta wiedzą z chłopakami i byli podekscytowani bo faktycznie rzadko się zdarza aby zostać zamkniętym w takiej specjalnej wielkiej bańce ale niestety ani przed ani po niczego takiego nie było ;/


Podsumowując - prze fantastyczne show  na które warto się wybrać my serdecznie polecamy.




więcej  -  http://teatrbaniek.pl/
               












- Marek zrób zdjęcie, żebym mogła na fejsa i insta wrzucić ..
- Ok nie ma sprawy

Fajne nie ?
 Wasi mężowie też takie super zdjęcia robią ?



3 komentarze:

  1. Mój tez robi takie foty :D :D :D Super show :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego nienawidzę dawać M aparatu, bo zawsze coś nie wyjdzie jak on robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe chyba każdy mezczyzna robi tak idealne zdjęcia 😂

    OdpowiedzUsuń