czwartek, 7 września 2017

o dwóch takich ... :)



Już dosyć dawno bo 30 lipca miałam przyjemność uczestniczyć w 3 spotkaniu mam organizowanym przez moją  licealną koleżankę Agatkę /  blogujacamamadwojki.blogspot.com /  i dziś chcę Wam szczególnie pokazać dwie rzeczy które przywiozłam z tego spotkania i serdecznie je Wam polecić :)







Wiecie za co lubię lubię takie spotkania ? 
- poznawanie nowych ludzi i spotykaznie tych już znanych. 
- chwila odpoczynku od obowiazków domowych 
- pomaganie, bo przeważnie takie spotkania mają drugie dno bo nie tylko na nich dostajemy ale i dajemy 
- wspomniane wyżej dostawanie czyli prezenty :) 

 

No i właśnie dziś chcę Wam pokazać i polecić dwa produkty które stały się moimi hitami od chwili spotkania :)


VICHYdermablend - puder utrwalający

Nakładałam podkład, fluid czy krem bb i już, koniec, nic więcej. Miałam kilka pudrów sypkie i w kamieniu ale wszystkie były ciemne, za ciemne. Dawały brzydki efekt dlatego własnie nigdy ich nie stosowałam. Kiedy wróciłam ze wspomnianego spotkania od razu zajrzałam co kryje tajemnicza torebeczka i włąsnie w niej znalazłam biały puder. Taaak tamte moje pudry są za ciemne ale ten z pewnością da efekt w odwrotną stronę -  smiechem żartem myślałam że będę wyglądała jak anemiczka :) spróbowałam i zakochałam się. Nie myślałam nawet że puder może tak przedłuzyć trwałość podkładu - to pierwszy i najważniejszy plus. Niby biały ale transparentny. Niby go nie widać bo absolutnie nie zmienia koloru skóry na biały, jest nie widoczny w tym sensie  ale widać różnice na skórze bo staje się matowa taka jaką lubie, nie świeci się i staje się wygladzona  :) Jest bardzo wydajny dlatego cena mniej więcej 70 zł nie wydaje się az taka spora :) Jestem nim zachwycona :)









LA ROCHE-POSAY Cicaplast Baume B5 - balsam łagodząco-odnawiający

Sucha, wrażliwa skóra - to moja skóra. A to kolejny produkt który pomaga. Jakiś czas temu pisałam Wam o kremie dobrym skutecznym ale który bardzo szczypie. Ten również działa cuda z wyjątkiem takim że nie szczypie :) Jego konsystencja jest gęsta, taka treściwa i dlatego ja nakładam go wtedy kiedy mam ,,wolne,, lub na noc :) Pokusiłabym się stwierdzeniem że przynosi natychmiastowa ulgę przynajmniej w moim przypadku kiedy dosięga mnie egzema. Fajnie że stosować możemy go rodzinnie - takie własnie produkty lubie, uniwersalne. Do twarzy, do ciała, na oparzenia słoneczne, na problemy z suchą , szorstką czy popękaną skórą, dla dzieci i dorosłych. Bardzo fajny produkt jeśli macie jakieś problemy ze skorą. Naprawdę działa :)




_________________________________________________________________________________









4 komentarze:

  1. Chętnie wypróbowałabym puder. Super spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkania blogerek są fajne. Nie dość, że można komuś pomoc, nauczyć się czegoś nowego to jeszcze wychodzi się z pełnymi torbami pięknych prezentów. High life 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam oba i bardzo sobie cenię. Wygląda na całkiem przyjemna atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę , że wspierałyście Natanielka na spotkaniu! Brawo! To super chłopiec! Brałam już udział w kliku licytacjach na internecie, żeby dołożyć swoją złotówkę do walki o jego zdrowie i życie!

    OdpowiedzUsuń