piątek, 26 stycznia 2018

metamorfoza korytarza


Korytarz - ten korytarz - jest pierwszym miejscem do którego wchodzą nasi goście, lub przez który przechodzą aby wejść dalej. Krótko mówiąc jest naszą wizytówką - taak teraz już tak mogę o nim powiedzieć :) 







Nie mam pojęcia co mnie podkusiło te 8 lat temu tak urządzić korytarz. Toć to była jakaś ciemna nora. Ale dziś nie o tym, dziś o nowym i pięknym korytarzu w którym jestem po uszy zakochana. Nastąpiła ogromna zmiana zdecydowanie na lepsze. Nie jestem architektem ani projektantem po prostu zamknęłam oczy i własnie tak wyobraziłam sobie mój wymarzony korytarz - udało się :)

I dziś chcę Was do niego zaprosić - pokazać Wam go bliżej. Być może ktoś się nim zainspiruje, komus się spodoba, kogoś natchnę do remontu i zmian.



Nawiązując do tematyki mojego bloga czyli polecania Wam rzeczy przydatnych, wartych uwagi, takich które warto mieć lub o których warto wiedzieć  i  tego że jestem mamą chciałabym abyście szczególnie swoją uwagę zwrócili na planer rodzinny od familiowo.pl/.  Wiem że znajdą się osoby które powiedzą że taki planer jest zbędnym wydatkiem bo są kartki, są jakieś ,,zwykłe,, kalendarze. A ja Wam powiem że guzik prawda, karteczki często znikają, kalendarz czy zeszyt to może i jakieś rozwiązanie jeśli nie zniknie lub jeśli nikt go nie ,,przykryje,, inną rzeczą. Planer który wisi w miejscu widocznym nie pozwoli nam o niczym zapomnieć   Jestem mamą trzech urwisów i poza tym mam mnóstwo innych obowiązków jak z resztą większość z nas i zdarza mi się dość często zapominać o przeróżnych rzeczach. Macie coś takiego że nie możecie zasnąć bo coś nie daje Wam spokoju , macie wrażenie że o czymś zapomnieliście ? no właśnie ja często tak miałam  - bardzo dziwne uczucie ale na szczęście od kiedy mam planer nie doświadczam już tego :)

TEN planer jest wyjątkowy z kilku powodów 

-> solidnie wykonany
->  Planowanie od dnia przez tydzień, miesiąc do nawet jedzenia. Obowiązki,notatki - wszystko w jednym miejscu 
->posłuży nam z pewnością więcej niż rok bo jest to tablica suchościeralna. 
->daje możliwość spędzania jeszcze więcej czasu z dziećmi i uczenia ich planowania a uwieżcie mi życie z planerem czy ogólnie mówiąc planowaniem jest bardziej uporządkowane i łatwiejsze. 
->wpasowuje się w każde wnętrze.  Możemy wybrać opcję magnetyczną na lodówkę lub tak jak nasza przyklejana do szafki. Opcji jest sporo każdy znajdzie coś dla siebie :) 
-> po prostu jest piękny i dla nas bardzo przydatny


Moi chłopcy sami planują sobie obowiązki i wiecie jakie to jest urocze kiedy naradzają się że w tym tygodniu to ten odkurza a ten podlewa kwiatki a trzeci zmywa podłogi - wciągnęło ich tak samo jak mnie :) Serdecznie Wam go polecam. 




Wieszak ,, ściągaj ciuchy,, - ArtSteel
Siedzenie - LePukkaConcept
Osłona na grzejnik - yourluxury
ramka z napisem Witaj - ubierzswojesciany.pl
lightbox - jysk
ramki ze zdjeciami z instagrama - socialdruk.pl
kolor ścian- Beckers, Neutral
planer - .familiowo.pl
taca z nożkami - allegro
stolik metalowy - pepco









19 komentarzy:

  1. Wow. Efekt jest cudowny. Naprawdę bardzo mi się podoba ta metamorfoza, szczególnie, że użyłaś szarości, na której punkcie mam ostatnio fioła :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna zmiana - no i w mojej ulubionej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio zrobiłam remont kuchni i korytarza i doczekalam się na szafę którą stolarz robił kilka lat i też mam ten kolorek na ścianach;)piękny korytarz mój wcześniej był podobny taka kiedyś była moda hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to zaplanowałaś 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podoba i styl i kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor teraz najwięcej w modzie się pojawia, na wybiegach też.. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! wygląda przepięknie <3
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kolory. Uwielbiam połączenie szarości z białym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda przepięknie !
    http://karolinawilczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda świetnie jakby się powiększył :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również z mężem zastanawiamy się nad tym kolorem do salonu i korytarza, jednak mam pytanie, czy przy świetle dziennym nie wpada bardziej w niebieski niż w szary?
    Na zdjęciach wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło rewelacja:) Ja też mam pytanie co do tego koloru Neutral Beckersa, na zdjęciu wygląda idealnie i bez wahania zakupiłam puszki jednak jak zrobiłam próbę to kolor wpada w zielonkawy? jak to wygląda w rzeczywistości na całości?
    Pozdrawiam i liczę na odpowiedź bo nie wiem co mam robić: oddawać czy malować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie było mebli i zaczęliśmy malować kolor mi się nie podobał wpadał w niebieski ale jak przyszły myble kolor zaczął wyglada. Inaczej

      Usuń