wtorek, 27 lutego 2018

nowości yves rocher


Jeśli śledzicie mnie na instagramie widzieliście już moje nowości od Yves Rocher. Jestem już po kilkunastu psrtyknięciach perfmumami i kilkunastu kąpielach z uzyciem żelów pod prysznic i własnie dziś kiedy już przetestowałam na własnej skórze mogę je wam pokazać i w 100 % polecić .





ŻELE POD PRYSZNIC 

- magnolia & biała herbata
-  kwiat bawełny & mimoza
- owoc granatu & pieprz czerwony
- ziarna kawy


zapakowane w pojemności 200 ml i 400 ml 

Jesli chodzi o moje wymagania co do żeli pod prysznic to chciałabym aby ładnie pachniały i zapach zostawał na ciele dłuższą chwilę a nie znikał wraz ze spłukaniem zelu z ciała. Te żele zdecydowanie takie są :) Są również wydajne co jest dodatkowym plusem. Formuła zawiera ponad 98% składników pochodzenia naturalnego i nie zawierara parabenów ani etoksylatów - kolejne plusiki. Podsumowując - bardzo fajne produkty o nieprzyzwoicie pięknych zapachach których nie kupimy w zwykłej drogerii. Zapach kawy jest tak bardzo ,,kawowy,,  że po otwarciu buteleczki mam wrażenie jakbym była  w bardzo dobrej kawiarni :) 


PERFUMY

- Edycja Limitowana Oui a l'amour Woda Perfumowana
- Edycja Limitowana Comme Une Evidence Woda Perfumowana

Jeśli chodzi o perfumy - jestem dość wybredna. Cieżkie, mocne zapachy wywołują u mnie niestety ból głowy. Lubie słodkie, lekkie, subtelne  zapachy. Jakie są te perfumy ? nie jestem specjalistą nie będę Wam pisała co w nich wyczuwam bo się na tym nie znam  ale wiem że  poprostu trzeba je powąchać sa tego warte. Są bardzo piękne, wpisują się w klimat moich zapachów. Co dla mnie ważne zapach utrzymuje się dość długo. 


A Wy znacie te produkty ?
Lubicie Yves Rocher ? 










6 komentarzy:

  1. Sprawdzę, może któryś zapach mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię, kiedyś używałam często, szczególnie kosmetyków do włosów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że trafiłam na ten post! Dzisiaj właśnie wybieram się tam na zakupy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, w sumie to chyba nigdy nic nie miałam z yves rocher, ale ten żel mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę markę i często używam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna recenzja. Też używam produktów tej marki i jestem bardzo zadowolony

    OdpowiedzUsuń