czwartek, 19 listopada 2015

klocki drewniane / propozycje świąteczne #1




Święta zbliżają się wielkimi krokami, czas pomyśleć o prezentach dla dzieci, Ja zawsze mam z tym problem szczególnie kiedy mam coś kupić nie swoim osobistym maluchom a np chrześniakom. Dziś chcę Wam pokazać jedną z propozycji która będzie strzałem w 10 bo ich nigdy dosyc i nawet jeśli dziecko je ma może mieć więcej prawda ? i nie ważne czy to prezent dla chłopca czy dziewczynki bo jest uniwersalny no i nie zajmuje dużo miejsca . Zobaczcie koniecznie :)







Uwielbiam zabawki drewniane. Dziś własnie o klockach drewnianych PILCH, o wyjątkowych klockach,  ktoś może powiedzieć że klocki jak klocki ale właśnie nie, pierwszy raz spotkałam się z klockami do których dołączona jest książeczka z propozycjami zabaw i ćwiczyń a na to bym nie wpadła a strasznie się przydaje . Klocki są porządnie wykonane. Wyżej napisałam że klocków nigdy dosyć a to dlatego że im ich więcej tym bardziej dziecko może kreatywniej budować , tworzyć miasteczka, autostrady czy co tylko wymyśli. Klocki rozwijają, i to chyba jest oczywiste, moich chłopaków trudno zając na dłużej niż kilka chwil ale klockami bawią się dłużej niż nawet bym chciała, kłócą się nie ukrywam ale o to bo ciągle ich im mało ... Klocki mają chyba same plusy rozwijają nie tylko wyobrażnie czy kreatywność ale też rozwijąją manualnie. Jeśli nie wiecie co kupić to postawcie na klocki PILCH 

TU możecie je kupić i też dokładniej o nich poczytać, my jesteśmy z nich bardzo zadowoleni, ważne jest też to że w ogóle nie pachną, z własnego doswiadczenia wiem że wywołują usmiech na buziach dzieci ale i rodziców bo bawimy się nimi wszyscy :) można z nimi spędzić super rodzinny wieczór. 




















zajrzyjcie na http://www.zabawkipilch.pl/ a z pewnością znajdziecie coś dla siebie :)


8 komentarzy:

  1. hej, a co powiecie na taki prezent i takie rozwiązanie na święta: http://www.eioba.pl/a/4yx9/swiateczny-scenariusz

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystko co drewniane!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te klocki :) a wieża robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są te lampki kule gdzie ja Pani kupiła?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Aniu świetnie to wszystko wygląda. Klocki, rodzina i zabawa gotowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drewniane klocki najbardziej kojarzą mi się z beztroskim dzieciństwem:) Wtedy nie było tyle plastiku dookoła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej klocki są nie tylko dla dzieci. Widać, że dorośli również wspaniale się bawią https://modino.pl/plastyczne

    OdpowiedzUsuń