sobota, 25 maja 2013

WYNIKI - sówka od KOKO trafia do ......

Witamy witamy i mamy wyniki :) z trudem nam to przyszło bo trochę chorujemy ale daliśmy radę ja popisałam powicinałam pozginałam paseczki a Pan Piotr wylosował :) no i dziękuję Wam w konkursie wzieło udział 20 osób :) dziękuję :) a oto fotorelacja :)








DARIA RAM.... 

została właścicielką sówki :) 

proszę o wiadomość z adresem do wysyłki anibarpiomar@wp.pl

JUTRO ewentualnie w PONIEDZIAŁEK ruszamy z nowym konkursem i będzie do wygrania 5 nagród :) 

Pani Dari serdecznie gratuluję :) 

3 komentarze:

  1. Super, gratulujemy wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z okazji Dnia Dziecka wraz z wydawnictwem Dreams zorganizowaliśmy dwa ciekawe konkursy. W obu do wygrania bardzo ładna książeczka dla dziecka. Chciałabym Was serdecznie zaprosić do udziału, jednak nie chce wyjść na zupełnego natręta i nie będę spamowałą Was linkami :) Gdybyście byli zainteresowani wygraniem ślicznych książeczkowych nagród to zapraszam na mój profil, a tam do Babylandii oraz Książeczek synka i córeczki :) Z góry przepraszam za tą reklamę... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń