niedziela, 26 maja 2013

KONKURS z podpisane.pl + opinia


                                                                 WITAM :)
                                     jakiś czas temu nawiązałam współpracę z podpisane.pl/


                                         z czego jestem mega zadowolona :) ja i mÓj Piotruń :)

Podpisane o sobie
Czy często zastanawiasz się nad tym co zrobić, aby twoje dziecko ciągle nie gubiło swoich rzeczy i bardziej na nie uważało? 

Rozmowy nie zawsze skutkują. Może dlatego powinnaś zastosować inną metodę? Podpisz rzeczy, które są najbardziej narażone na zgubienie. Dzięki temu prostemu zabiegowi masz większą szansę na to, że wrócą do domu razem z twoją pociechą. Pamiętaj, że dzieci łatwiej przywiązują się do zindywidualizowanych rzeczy i zdecydowanie bardziej o nie dbają.

Podpisywanie wcale nie musi być męczące, czasochłonne i nieestetyczne. Zapomnij o wiecznie rozmazujących się flamastrach. Zapomnij o pracochłonnych haftach. Teraz możesz trwale i szybko opisać przybory do szkoły, przedszkola, na wyjazdy i inne okazje. Na stronie www.podpisane.pl znajdziesz pełen wybór wzorów etykiet do podpisu zrobionych z materiałów najwyższej jakości. Możesz je spersonalizować tak, aby łatwiej było rozpoznać rzeczy twojego dziecka. Do wyboru masz – naszywki, naklejki, wprasowanki, zawieszki.

Prezentowane produkty są trwałe, estetyczne i co najważniejsze wesołe tak, że na pewno spodobają się twojemu dziecku. Podpisy możecie wybierać razem w formie zabawy. Każdy maluch na pewno ucieszy się z możliwości samodzielnego wyboru naklejki do podpisu z ulubionym zwierzątkiem czy też ukochaną piłką do nogi. Z dumą będzie jej potem używał i co równie ważne, lepiej będzie pilnował podpisanych rzeczy! 







Dostaliśmy do przetestowania wprasowanki, naklejki zwykłe  i naklejki do butów :) 

                                                             WPRASOWANKI -



nie macie takich problemów jak ja ? urodziny cioci, obiad u rodziców, święta .. kiedy jest dużo gości i prosisz kogoś aby przyniósł bluzeczkę kurteczkę szalik sweterek dziecka i słyszysz a który to ? i koniec końców musisz iść sama - ja często miałam takie sytuacje ale teraz to już przeszłość :) wszystko podpisane, wspasowane, podpisane. na zdjęciu na rękawie bluzeczki z lewej strony, na skarpetkach, na sweterku też z lewej str. i na torebce :) jak znalazł do przedszkola szczególnie kiedy odbiera niania, dziadkowie, ciocie a nawet mąż czy My same w pośpiechu bywają sytuacje że poprostu nie pamiętamy czy to naszego dziecka czy nie a juz wyzsza szkoła jazdy kiedy dzieci mają takie same rzeczy :) pfu pfu a kiedy dziecko się gdzieś oddali a nie umie mówić albo zapomni jak się nazywa ? taka rzecz tez może się przydać lepiej dmuchać na zimne :) no ale muszę Wam powiedzieć że niby prosta czynność wprasowanie na ubranko naklejki ale z pierwszą rzeczą sobie nie poradziłam chyba przez to że oglądałam telewizję powinnam 2 razy przytrzymać żelazko przez 10-15 sekund ja zrobiłam to 3 razy i ten ostatni raz chyba z 20 sekund i oto co mi się stało 

słabo widać ale się wtopiło zmarszczyło i popsułam ale przez samą siebie :) reszta już wyszła:) 


NAKLEJKI 



książeczka podpisana, ulubiony ciągnik, krzesełko aby nie było kłotni z bratem które jest czyje, 

pudełeczko na drobiazgi i skarby też :) sytuacja podobna w przedszkolu przydatna rzecz ale i w 

domu szczególnie jak ma się dwoje dzieci tak jak u mnie, chłopcy sobie wyrywają rzeczy to 

moje nie to moje i tak wkoło teraz mają podpisane i wiedzą co jest czyje i co sobie mogą 

pożyczać :) naklejki są nie od oderwania jak na razie więc nie ma opcji że oderwą :) a kiedy 

dziecko ma np na placu zabaw swoje zabawki i zapomni są podpisane i raczej nikt ich sobie 

nie przywłaszczy przynajmniej nie powinien bo wszystko jest jasne czyje to jest :)

                                                        


                                                         NAKLEJKI DO BUCIKÓW 




kolejna fajna rzecz która ułatwia życie i naukę :) 
naklejki które pomagają odróżnić prawy bucik od lewego pomaga w prawidłowym założeniu i samodzielnym bucików :)  różne zwierzątka które kierują którą nóżkę włożyć do bucika :) i oczywiście odróżnimy butki naszego dziecka od butków innej gromady :) 

jak dla mnie wszystkie te produkty są godne zauważenia bo na prawde mogą nam trochę ułatwić :) na stronie producenta możemy zobaczyć wiele innych opcji każdy znajdzie coś dla siebie ja gorąco polecam szczególnie jeśli chodzimy do przedszkola i kiedy mieszkamy w dużym mieście :) 

a co Wy o nich myślicie ? 



a teraz mam dla Was KONKURS 



aż 5 nagród :) wygrywa 5 osób 
do wygrania naklejki do bucików 

ZASADY :)
1. Lubimy podpisane i Anibarpiomar
2. jeśli mamy blog dołączmy do obserwatorów :)jesli nie mamy to tylko lubimy fb :)
3. udostępniamy na facebooku grafikę konkursową aby było z kim walczyć o nagrodę :) 
4. pod tym wpisem lub pod grafiką na facebooku odpowiedamy na pytanie. GRAFIKA FB TUTAJ
  co myślisz o takich naklejkach, wprasowankach i nadrukach + i -, przydatna rzecz czy nie potrzebna ? warto zainwestować ? 


konkurs trwa do 3 czerwca
3 zwycięzców wybiorę osobiście liczyć się będzie taka szczera opinia a 2 pozostałych wylosuje Piotruś i Bartuś po jednym bo bardzo Im te losowanie się spodobało :) 













2 komentarze:

  1. my jeszcze nie na tym etapie, ale wydaje mi się że może to być przydatne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na FB lubię jako Ilona Kowalska / grafika udostępniona
    blog obserwuję jako bąbelkowy świat
    Osobiście uważam , że naklejki wprasowanki itp są bardzo przydatne.Sama nosiłam się z zamiarem zamówienia wprasowanek ,ale nigdy się nie złożyło ;)
    Myślę, że jest to idealne rozwiązanie szczególnie do przedszkola.Adaś idzie od września,więc na 100% skorzystamy,aby była pełna jasność co należy do syna.Pomysł z naklejkami do butów jest po prostu super!

    OdpowiedzUsuń