środa, 9 marca 2016

filtr prysznicowy z KDF




Już nie raz pisałam że mam problemy ze skórą, mam bardzo suchą cerę i czasem pojawia się egzema na dłoniach, Bartosz odziedziczył po mnie troszkę i miał atopowe zapalenie skóry które od 2 lat się na szczęście nie uaktywnia, nie mniej jednak musimy odpowiednia dbać i pielegnować tą naszą skórę i w zwiążku z tym chcę Wam dziś pokazawać Filtr prysznicowy zawierający KDF




































Pani Maria, która zaproponowała mi przetestowanie filtra w wiadomości napisała mi  dokładnie czym jest,  jak działa i jakie ma zalety, którymi się z Wami podzielę :)


filtr prysznicowy  zawierający  KDF: to wysokiej jakości złoże cynkowo-miedziowe.
Neutralizuje chlor i sole wapnia i magnezu, które powodują przesuszanie się skóry, włosów, i wywołują podrażnienia.
Filtr zatrzymuje też metale ciężkie, których śladowe ilości znajdują się w kranówce, a także żelazo, i wszelkie osady z rur.
Ma ogromne znaczenie dla pielęgnacji skóry, jest szczególnie polecany noworodkom, niemowlętom, osobom z alergiami skórnymi czy łuszczycą. 
Ale ma też duże znaczenie dla urody:
- skóra przestaje być przesuszona po kąpieli i prysznicu
- włosy błyszczą się, mniej się puszą
- koniec z łupieżem, podrażnieniami skóry głowy, swędzeniem
- szampony/ mydła lepiej się pienią. Te ekologiczne, które nie mają SLS, stają się bardziej wydajne
- włosy farbowane dłużej zatrzymują kolor i blask
- kamień nie osadza się na wannie, armaturze, etc.

te zalety nie są wyssane z palca sprawdziłam i faktycznie widzę różnice szczególnie na moich włosach, układają się o niebo lepiej przede wszystkim 

Filtr jest bardzo mały, u nas nie widoczny, bardzo szybko się go montuje i jest niezauważalny jedynie wydawało mi się po pierwszym odkręceniu wody że słabiej teraz leci ale uzywamy filtra już około póltora miesiąca i nie ma to znaczenia strumień może jest ciut mniejszy ale ta roznica nie jest zauwazalna.

Skąd wiem że filtr działa ? poza tymi czynnikami o których pisałam wyżej czyli poprawa kondycji skóry czy włosów i zdecydowanie mniej kamienia na szybie prysznicowej to słychać albo tylko mi się wydaje ale słyszę delikatny dzwięk pracy filtra :)

Plusem kolejnym jest cena i to że filtr wystarczyć nam może aż na rok.


więcej przeczytacie i znajdziecie na stronie www.amii.pl i http://filtr.info


Ania

2 komentarze:

  1. oo bardzo ciekawe, już przechodzę na ich stronę poczytać coś więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzamy się - filtry naprawdę działają i widać to najpierw po osadzie w wannie czy prysznicu, a później po włosach i skórze. Cieszymy się, że u Pani filtr się sprawdza - mamy nadzieję, że Państwa dolegliwości się zmniejszyły po zainstalowaniu filtra :)

    OdpowiedzUsuń