poniedziałek, 7 marca 2016

Uwaga dzieci w aucie :)

Od kiedy mam dzieci dostrzegam więcej zwracam uwagę na rzeczy które nie raziły mnie 7 lat temu. Wiecie ... lubię szybko jezdzić ale tylko wtedy jak jadę sama oczywiście wszystko w miarę rozsądku ale kiedy na tylnim siedzieniu siedza moi mali panowie noga sama staje się lżejsza i nie raz ciągnę sznur samochodów za sobą. I wracając do tematu - widzę więcej , widzę jak szybko jezdzą rodzice z dziećmi widzę jak pala papierosy w środku widzę jak wyprzedzają na trzeciego, na styk albo wymuszają pierwszeństwa ale my chcemy abyście Wy wiedzieli że jedziemy z dziećmi i dlatego mamy naklejki specjalne na tylniej szybie :) 







Loonybin to właśnie z tej strony pochodzą nasze spersonalizowane naklejki na auto :) szczerze mówiąc myślałam że naklejenie ich na szybę czy wogóle na auto będzie kosmicznie trudne ale nie wręcz przeciwnie bajecznie prosta sprawa wszystkie informacje dostaliśmy w dołączonej ulotce. No i co ważne nie przeszkadzają kiedy zerkamy w lusterko nadal mamy dobrą widoczność :) Jestem bardzo zadowolona bo wydaje mi się że to ważna informacja dla innych kierowców kiedy będę jechała wolno aż za wolno i kiedy za sobą bedę miała kilka samochodów które nie bedą mogli  mnie wyprzedzić zamiast się denerowac przeczytają że jadę z moją gromadą i zrozumieją :) Może i Wy chcecie tak przyozdobić Wasze auto ? a może szukacie naklejek ściennych, fototapet lub innych fajnych ilustracji czy grafik to koniecznie zajrzyjcie do loonybinstudio :)











4 komentarze: