środa, 21 czerwca 2017

Baw się i ucz FUNDELS




Ten młody człowiek na zdjęciu jest gropochłaniaczem ( jeśli wogóle takie słowo istnieje ). Już w zerówce pani wychowawczyni mówiła że Piotr zna zasady wszystkich gier o czym akurat wiedziałam bo świadczyło o tym ciągle granie w przeróżne gry ale wtedy też dowiedziałam się że często uczy, poucza innych jak grać. Żadna instrukcja mu nie potrzebna widzi i wie.
 Kiedy pan kurier przyniósł gry świeże jak bułeczki, absolutna nowość, ja złapałam za instrukcje i dumałam jak w to się gra ? Piotr na to ,, no coś Ty, nie wiesz ? ,,  no nie wiedziałam, Piotr szybko mi objaśnił co i jak :) 







Dzisiaj o nowej serii interaktywnych gier karcianych ,,Baw się i ucz,, 

I już na samym początku do mnie jako do rodzica nazwa serii bardzo przemawia. Nauka przez zabawę - to jest to ! :) Kolejna zaleta widoczna na pierwszy rzut oka to małe poręczne ale i trwale opakowania idealne do podróżowania, na pikniki, na podwórko, do torebki czy plecaka. Poprostu do użytkowania przez dzieci w ciężkich warunkach :) Kolorowe, bardzo przyjemne dla oka opakowanie rownież zachęca do natychmiastowego otwarcia i grania :) 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

KOLORY I KSZTAŁTY 

Gra 4+ ale całą naszą rodzinke nawet Tatusia gra wciągnęła.  Idealna do grania właściwie do myślenia w pojedynkę ale im więcej głów tym lepiej. Gra na wyścigi ? czemu nie! Zasady są po to żeby je zmieniać lub modyfikować tak jak nam jest wygodniej, lepiej :) 

W opakowaniu znajduje się 20 przezroczystych kart z poszczególnymi elementami które trzeba ułożyć tak jak pokazuje jedna z 30 kart z końcowymi obrazkami.Każda z ilustracji oznaczona jest 2-6 punktami, które wyznaczają ilość przezroczystych kart użytych w danym zadaniu ale też można powiedzieć że jest to poziom trudności. Układając karty pamiętać musimy o odpowiedniej ich kolejności oraz kierunku ułożenia, każda kolejna zasłaniać będzie fragment wcześniejszej. Jestem zachwycona tą grą nie tylko dlatego że jest wciągająca ale ona naprawdę uczy :) I nawet może z niej korzystać mój 2 latek oczywiście na innych zasadach ale jednak :) 


RYSOWANIE Z UŻYCIEM CYFR 

Mój Piotr nie lubi malować, rysować czy kolorować. Zdecydowanie to nie była jego bajka do czasu kiedy otworzył pudełeczko z tą grą. Teraz zdecydowanie może zabłysnąć w towarfzystwie bo jednak coś w główce zostaje. Rysunki gdzie w roli głównej są cyfry od 0 do 9. Dla mnie extra, sama siadam z synem i rysuje. Postępujemy zgodnie z instrukcjami, rysujemy krok po kroku jak pokazuje nam karta i mamy piękny obrazem gotowy. Bardzo proste a jak efektowne. Zestaw jest kompletny idealny na podróż, znajduje się tam karta z czterema krokami jak rysować, gotowy obrazem jak może wyglądać efekt końcowy ale tez notesik i ołówek.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Dostępne są też inne gry i zabawy z tej serii myślę, że  są równie fajne i ciekawe jak te które Wam pokazałam :) zdecydowanie warto je mieć :) My niedługo wybieramy się na wakacje i czeka nas około 5 godzinna droga nad morzę i wiem że zabranie tych magicznych pudełeczek będzie dobrą decyzją :) 




















2 komentarze:

  1. Genialne - uważam, że nauka przez zabawę to najlepsze wyjście. Osobiście też preferują kupowanie edukacyjnych zabawek - ostatnio szczególnie polubiłam http://hapik.pl/ i głównie tam kupuję. Mają szeroki asortyment i bardzo przystępne ceny. Opłaca się. :)

    OdpowiedzUsuń