poniedziałek, 9 października 2017

Yves Rocher - Elixir Juenesse


Jak tylko zobacze jakąś nową ciekawą reklamę czy to w telewizji czy coś mignie mi w internecie od razu mam wielką ochotę sprawdzić czy faktycznie reklamy nie kłamią. Czy produkt jest taki jak o nim mówią. Macie tak jak ja ? 


Dziś głównym bohaterem mojego wpisu jest nowa seria marki Yves Rocher -  Elixir Juenesse







Do nie dawna nie wiedziałam że czynniki takie jak zanieczyszczenie środowiska, ekspozycja na słońce, stres czy zmęczenie odpowiadają za starzenie się skóry AŻ w 80%; wiek i genetyka determinują ją jedynie w 20%. Do tej pory też nie miałam większych wymagań co do kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy, miały jedynie nawilżyć moją skórę. Kiedy odkryłam serię Elixir Juenesse, wiem że kosmetyki do twarzy nie tylko mogą nawilżać ale odbudowywać i chronić. Jeśli jeszcze przy tym  linia kosmetyków została w ponad 90% oparta na naturalnych składnikach to nie mozna przejśc obojetnie obok tylko trzeba spróbować. 


Dawno a może w zasadzie nigdy nie uzywałam tak pięknie pachnących kremów. Poza tym że nawilżają moją suchą cerę i pachną to tez krem na dzień zdaje egzamin jako krem pod makijaż :) Kolejnym zaskoczeniem dla mnie jest ich żelowa konsystencja z którą spotkałam się po raz pierwszy - bardzo przyjemna dla skóry. Nie zostawiają tłustej warstwy co dla mnie jest olbrzymim plusem. Dodatkowo chronią twarz przed zanieczyszczeniami powietrza i smogiem a nawet dzień po dniu spłycają zmarszczki . Czego chcieć więcej ? 

Detoksykujący żel micelarny, bardzo fajny do demakijażu ale i oczyszczenia, przemywania buzi , co najwazniejsze nie szczypie w oczy. O zapachu juz mówiłam ? obłędny :) 


Rewitalizujący Roll-On pod oczy niwelujący oznaki zmęczenia.  Wygładza i rozświetla spojrzenie.  Cienie pod oczami i opuchlizna stają się mniej widoczne. Podobno po miesiącu drobne linie i zmarszczki pod oczami stają się mniej widoczne. Stosuje go prawie miesiąc i widzę różnice, mój mąż niestety tego nie widzi  więc w sumie nie wiem czy to prawda czy nie, ale wiem napewno że aplikacja jest czymś fantastycznym. uwielbiam to uczucie chłodu :) 



Gama Elixir Jeunesse składa się z 6 produktów:
Esencja Podwójny Efekt Elixir Jeunesse Flakon z pipetą 30 ml – Cena: 120 zł
Krem Restrukturyzujący Na Dzień Słoiczek 50 ml – Cena: 99 zł
Detoksykujący Żel Micelarny Flakon 200 ml – Cena: 37 zł
Rewitalizujący Roll-On Pod Oczy Niwelujący Oznaki Zmęczenia Tubka 15 ml – Cena: 73 zł
Krem-Maska Na Noc Niwelujący Oznaki Zmęczenia Słoiczek 50 ml – Cena: 99 zł
Błyskawiczna Maska Detoksykująca Tubka 75 ml – Cena: 85 zł


Wniosek z moich testów jest taki że nie zawsze reklamy kłamią :) Kosmetyki sa godne polecenia i wypróbowania :) Jedynie cena może troche wystraszyć ale może jest to dobra opcja na prezent ? 











8 komentarzy:

  1. Co do cen to często są zniżki. Niedługo pewnie się pojawią zestawy prezentowe. Ja Lubię ich żele pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mam alergię na te kosmetyki. Ale wpis dość interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  3. W zasadzie nie miałam styczności z żadnym produktem tej firmy. Seria którą prezentujesz wygląda bardzo zachęcająco. Myślę, że mogłaby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki tej firmy. jednak z czasem stały się dla mnie za drogie. Skuszam się zawsze na nie na świętą. Zapachy mydeł do rąk mają cudowne

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam niczego tej marki, mówisz, że warto spróbować?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy ale kusza mnie ich produkty 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety reklamy telewizyjne nie działają na mnie :-)
    Ale Yves Rocher znam markę od początku istnienia jej w Polsce. Moją pierwszą wypłatę mniej więcej przeznaczyłam na kosmetyki i do dziś jestem wierna fanką ich :-)

    Pozdrawiam
    swiatwedlugmoichdzieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie nie przekonują reklamy. raczej opinie z Internetu. Tej serii jeszcze nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń