wtorek, 20 lutego 2018

urządzenie do robienia śnieżek


Nie wierzyliśmy własnym oczom kiedy wczoraj po przebudzeniu za oknem zobaczyliśmy całe mnóstwo śniegu .... Cieszyliśmy się bardzo, tym bardziej dlatego że tej zimy śnieg nas nie rozpieszczał. Jak tylko się pojawił moi panowie byli chorzy więc oglądaliśmy go tylko przez okno. Jak już wyzdrowieli po śniegu nie było znaku a zabawki które mieliśmy w planie przetestować po chorobie miały zostać na za rok aleeee wczoraj zima do nas wróciła :) 






Urządzenie do robienia śnieżek - brzmi interesująco :) Jak tylko je zobaczyłam od razu zamówiłam 5 sztuk, niestety było tak straszne oblężenie na nie że zabrakło w magazynie sklepu z którego zamawiałam. W moich okolicznych sklepach z zabawkami nie wiedziano o istnieniu takich urządzeń, ale w końcu znalazłam sklep internetowy w którym wykupiłam ostatnie sztuki ale póki to nastąpiło śniegu już nie było ... Myśleliśmy że przetestujemy je dopiero za rok ale zima była dla nas tak łaskawa że wczoraj znowu spadł śnieg :)


Urządzenie do robienia śnieżek to idealna zabawa nie tylko dla dzieci ale również dorosłych. Nie tylko korzystając z takiej zabawki dzieci będą miały mniej mokre rękawiczki ale zrobią więcej i to w dodatku pięknych i równych śnieżek. Takie niby nic ale daje mnóstwo radości. Dwa miesiące temu zapłaciłam za sztukę 8 zł, dziś ceny wzrosły ale myślę że i tak warto. Gwarantujemy Wam super zabawę :) 

Widzieliście już takie cudo ? Macie ? 















5 komentarzy:

  1. Extra pomysł, przynajmniej rękawiczki będą w miarę suche :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czego to ludzie nie wymyślą xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że takie rzeczy istnieją...:) Myślę jednak, że istotą śniegu jest to jaki jest - dajmy odczuć dzieciom prawdziwy świat, nie upraszczajmy im go.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale czad nie wiedzialam o instnieniu takiej zabawki😁

    OdpowiedzUsuń