poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Jak zgubiłam 8 cm w talii w miesiąc ?


Dużo, nie dużo. Dla mnie jest to efekt zdecydowanie zauważalny i satysfakcjonujący  . 
Dzisiaj mowa o endermologii - masażu podciśnieniowym, który oddziałuje na tkankę łączną skóry. Dzięki temu zabiegowi możemy się odchudzić, pozbyć cellulitu, wymodelować sylwetkę






Komunia syna, zbliżająca się wtedy wiosna ale przede wszystkim nagromadzone zimą dodatkowe i bardzo zbędne kilogramy to właśnie to zmotywowało mnie to walki.
  Szukałam dość długo miejsca godnego zaufania, które nie tylko sprosta moim wymaganiom ale i fachowo się mną zajmie a nie skrzywdzi i nie zrobi ze mnie królika doświadczalnego ( niestety takich miejsc jest sporo ). Postawiłam na eliteclinic to właśnie tutaj dostałam fachową i bardzo sympatyczną ,, opiekę ,, . Na pierwszej mojej wizycie w klinice Pani przedstawiła ofertę i zabiegi które mogłyby mi pomoc, bardzo obszernie mi o nich opowiedziała i właśnie dlatego czułam juz wtedy że dobrze trafiłam. Spośród przedstawionych wybrałam właśnie wymienioną już endermologię. Na mój 1 z 14 zabiegów wybrałam się jeszcze w tym samym tygodniu.


CZYM JEST ENDERMOLOGIA ? 
Głęboki, mechaniczny masaż. Ma zastosowanie jako reduktor cellulitu i tkanki tłuszczowej, oprócz tego odmładza i może mieć zastosowanie lecznicze.

JAK WYGLĄDA ZABIEG ? 
Masaż wykonywany jest przez specjalny kostium, który chroni Skórę przed mechanicznym uszkodzeniem, zapewnia optymalną moc zabiegu  jak i zwiększa poślizg rolek wpływając na jakość zabiegu. Trwa 35 minut. Podczas tego czasu zostanie wymasowane całe ciało w związku z czym trzeba trochę się poprzekładać na łóżku aby maszyna dotarła w każde miejsce gdzie  jest cellulit i niepotrzebne kilogramy. Mogą pojawiać się siniaki oraz zaczerwieniania.

CZY ENDERMOLOGIA BOLI ? 
Ciało musi się przyzwyczaić. W moim przypadku pierwszy zabieg był przyjemny z kolei od drugiego do piątego chciałam krzyczeć z bólu chociaż moc ssania była ustawiona na minimum szczególnie kiedy masowany był brzuch. Szósty zabieg był już całkiem przyjemny że nawet mogłabym zasnąć. Im więcej zabiegów tym mniej bolało a moc była podkręcana.

CZY SAMA ENDERMOLOGIA COŚ DA ? 
Nie wiem. Ja przestałam pić uwielbianą pepsi. Zaczęłam częściej a mniej jeść. Piłam mnóstwo wody. Nie jadłam słodyczy oraz jeździłam rowerem. Tak jak Pani Kasia która mnie masowała powiedziała -  święty Boże nie pomoże jak po masażu pójdziemy prosto na kebaba

CO DAŁA MI ENDERMOLOGIA?
Bardzo żałuje że nie zrobiłam sobie zdjęć przed i po. Pani Kasia zmierzyła mnie natomiast przed pierwszym zabiegam, podczas 10 oraz 14 i na podstawie tego wiem że obwód talii zmniejszył mi się o 8 cm, jeśli chodzi o biodra to zgubiłam 3 cm. Spodnie które jeszcze chwile temu nie były w stanie się na mnie dopiąć , zapinają się bez problemu i dobrze na mnie wyglądają. Cellulit który był moja zmorą na udach i pupie poprawił się bardzo znacznie. Dodam że pierwsze efekty widziałam w okolicy 5 zabiegu.

ILE KOSZTUJE ENDERMOLOGIA ?
Jeśli chodzi o eliteclinic :
1 zabieg 130 zł plus 100 zł kostium
10 zabiegów 1100 zł plus kombinezon GRATIS
20 zabiegów 2200 zł plus kombinezon GRATIS


PODSUMOWUJĄC : Bardzo miło wspominam czas spędzony podczas zabiegów w eliteclinic. Niedługo wybieram się tam ponownie tym razem na paznokcie :) Oferta kliniki jest bardzo obszerna więc każdy znajdzie tam cos dla siebie. Jeśli chodzi o samą endermologię - serdecznie polecam.

Więcej dowiecie się  na miejscu :) 









9 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam ze jest taki rodzaj masazu... mimo iz drogi bardzo zachecajacy... chetnie bym sie na niego wybrala jesli nie zgubie dodatkowych kilku kg po ciąży tak szybko jak bym tego chciala. Od dzis chyba zaczne marudzic o, tym mezowi 😅😄👍 buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę drogi ale brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy bym się skusiła... Pomijając cenę to jakoś nie jestem przekonana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać,że efekty zadowalające.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zabieg. Zastanawiam się jakie są przeciwwskazania np. Żylaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze powiem, że o czymś takim nie słyszałam :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna metamorfoza. Medycyna estetyczna działa cuda. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest wiele różnych ćwiczeń, diet, zabiegów, jednak na wszystko trzeba uważać. Nie wolno stracić za dużo wagi w krótkim czasie, bo to może być niebezpieczne dla naszego zdrowia. Tego typu tracenie na wadze musi być zawsze pod kontrolą lekarza specjalisty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że faktycznie są efekty

    OdpowiedzUsuń