poniedziałek, 13 sierpnia 2018

metamorfoza kuchni

Nie wiem jak to się stało ale 4 miesiące  temu pojawił się ostatni wpis na blogu. Chciałabym wrócić do prowadzenia bloga bo nie ukrywam trochę mi za tym tęskno ale czy się uda ? Czy wogóle blogowanie jeszcze jest modne czy zaglądacie na blogi czy juz całkowicie instagram rządzi ? 

Co się u mnie działo przez ten czas ? A no właśnie na przykład kuchnia :) 
Oto ona,  nowa ,całkiem inna kuchnia :) 




Zdecydowanie wole remont ten kurz i brud w porównaniu do planowania, wybierania. To nie jest prosty wybór jeśli chce się mieć funkcjonalną , dobrze rozplanowaną kuchnie tym bardziej kiedy nie do końca się na tym zna i nie ma się w koło siebie takiej osoby  ;/ Wybór stolarza też nie jest łatwy bo nie każdy potrafi pomóc. U nas sprawdziło się przysłowie do trzech razy sztuka i właśnie temu trzeciemu powierzyliśmy zrobienie naszych mebli kuchennych. kuchnie jana to nie tylko wykonanie mebli na wymiar ale też porady , projekt, miły i sympatyczny kontakt. Tego właśnie szukałam aby ktoś kto się zna pomógł mi w rozplanowaniu kuchni tak żebym była zadowolona i właśnie tak się stało :) 


Zerknijcie na moją starą kuchnie TU i koniecznie napiszcie czy to zmiana na lepsze ?





****

STÓŁ I KRZESŁA - Loft Wood Studio
MEBLE NA WYMIAR -/kuchnie jana

****







7 komentarzy:

  1. Świetna kuchnia, zakochałam się ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj mega plus Cudowna Kuchnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ! Bardzo podobają mi się takie jasne kuchenne wnętrza - i choć sypialnię mam ciemną, to do kuchni też wpuściliśmy znacznie więcej światła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, cudowna! A biel i blady róż wygląda idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wyszło! Uwielbiam białe wnętrza! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jest na podłodze , piękny wzór to płytki ?. Jeżeli tak jaki to model

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kuchnia! Naprawdę zazdroszczę zmysłu estetycznego. Te różowe dodatki i akcesoria dodają uroku

    OdpowiedzUsuń