niedziela, 21 września 2014

TORT z pieluszek

Zaproszenie na chrzciny - i pytanie co by tu poradować w tak ważnym dniu żeby prezent się nie powtórzył, był jedyny w swoim rodzaju, przydatny, wywował uśmiech an twarzy zawsze chyba jest z tym problem. ja wpadłąm na pomysł stworzenia tortu z pieluszek oczywiście to też sadysfakcja dla mnie że prezent zrobiłąm można powiedzieć że włąsnorecznie :) a jako mama wiem że pieluszki są przydatne i sporo ich potrzeba kiedy dziecko jest malutkie wiec nigdy ich dosyć :) do pieluszek dokupiłam jakieś chusteczki, płyn body i zabaweczki i myśle że prezent mi wyszedł :) więc jeśli tylko nie macie pomysłu na prezent własnie z okazji chrzcin czy roczku czy np kiedy pierwszy raz idziecie do maluszka to myśle że pomysł bardzo fajny :)

na zdjeciach wszystko pokazalam krok po kroku :) tęcznik kuchenny włożyłam po to żeby ,,zespolić dwa piony torby i kupiłam tylko jedną paczkę pampersów i byłoby za mało gdyby ręcznika nie było :) z krepy zrobiłąm różyczki.

















chłopcy pomagali wieć poszło raz dwa :) Jak Wam się podoba ? próbowaliście robić coś podobnego? myślicie że to fajny pomysł na prezent ? 

25 komentarzy:

  1. Śliczne wykonanie;) Ja wczoraj wręczyłam taki sam prezent na chrzcinach synka kuzyna:) ale tort był zakupiony :) Wasze wykonanie rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na prezent:) Swojego czasu z koleżankami zrobiłyśmy trochę podobny :) Innym sposobem

    OdpowiedzUsuń
  3. SUper! Świetny i efektowny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to bardzo trafiony prezent na chrzest, sama zrobiłam już z 4 takie torty i za każdym razem było zainteresowanie takim prezentem wśród gości :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, jeszcze nie próbowałam, ale najwyższa pora:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysl i praktyczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! Mój starszak kiedyś dostał taki tort tylko był zamawiany gdzieś na allegro i pierwsza pieluszka była z haftem - imię i data chrztu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę przy tym roboty, ale widać, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ci wyszło też już robiłam i wózek i torcik z pampersów i okazały się fajnym prezentem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na prezent na chrzciny! Oryginalny na pewno. Super. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł! kupowane często są brane na klej i pieluszki są nie do użycia wiec tu pomysł super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mega pomysł!
    Nie dość, że na pewno się przyda, to jeszcze fajnie wygląda. Muszę zapamiętać ten patent,bo bardzo chcę go gdzieś kiedyś wykorzystać :)

    http://geocachingpomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. tort śliczny. Pomysł na prezent z okazji narodzin czy chrzcin jest strasznie trudny do wymyślenia. Nie wiadomo co rodzice już mają, a co im się przyda. Całe szczęście, że pampersy zawsze się zużyją :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetny pomysł, oryginalne. Taki prezent cieszy bardziej niż coś kupionego. :)

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ra robię bukiety z ubranek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja właśnie szukam pomysłu na chrzest dla siostrzenicy - chyba wykorzystam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń