środa, 2 września 2015

puzzle - zrob to sam



Waszym dzieciom też nudzą się tak szybko puzzle jak moim ? ułożą raz i kolejny raz jest kompletną nudą bo już wiedzą co i  jak no i bez problemu ułożą je z zamkniętymi oczkami więc co to za frajda ? Moi chłopcy zdecydowanie tak mają a na półkach brak miejscach na nowe no i nie ukrywajmy trochę to kosztuje jeśli kupowalibyśmy w taaakich ilościach. Mamy na to sposób czyli nowe puzzle które wymagają tylko troche czasu :) 







Na kartkach technicznych malujemu - cokolwiek - co tylko chcemy co potrafimy, lub też możemy wykorzystać ,, zużytą ,, kolorowankę, Wycinamy w różnego rozmiaru części i gotowe :) Moi chłopcy byli zachwyceni, a ja byłam dumna ze udało mi się zrobić im taką ,,nowość ,, :)

















Co Wy na to ? 

6 komentarzy:

  1. Takie proste, a ile zabawy dzieciaki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie świetny pomysł, widać że dzieciaczkom się spodobał! :)

    Odwdzięczam się za komentarze i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam takie puzzle z widokówek,kartek światecznych

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby takie banalne, ale jakie fajne. Też kiedyś cięłam chłopcom do układania jakieś obrazki jak byli mniejsi. Za jakiś dłuuuuższy czas będę miała okazję z najmłodszym tak się pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Nas córka jest uzależniona od układania puzzli. Składa i rozkłada po kilkanaście razy jeden obrazek a potem bierze kolejne i znowu układa kilka razy

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już ten pomysł i uważam, że jest świetnym Mały nakładem pieniędzy można zapewnić dziecku zabawę na długi czas. No i plusem jest to, że można stopniować trudności, drukując coraz to bardziej szczegółowe obrazki i tnąc je na mniejsze kwadraty.
    Świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń