wtorek, 28 czerwca 2016

Lody jogurtowe


Lody lody dla ochłody ... chociaż już nie jest tak gorąco jak było jeszcze kilka dni temu to i tak lodów się chcę szczególnie maluchom bo chyba nie ma dzieci które by nie lubiły lodów, dla mnie mogłyby nie istnieć ale moi chłopcy uwielbiają :) 







 Piotr śmietankowe i truskawkowe a Bartosz śmietankowe to sa ich typy :) ja nie przepadam za lodami jeśli juz to zjem również ,,białe,, jak mawia mój średniak. Kiedyś na jakiejś wyprzedaży kupiłam za grosze takie foremki na lody Aleks kilka dni temu je wygrzebał z szafki i chciał zrobił sobie z nich zabawkę na co Piotr mu nie pozwolił i wydał rozkaz żeby zrobić lody więc rad nie rad musiałam je zrobić Piotr powiedział że wyszły przepyszne więc dlatego dziele się z Wami przepisem :)

LODY JOGURTOWE 


śmietana 18% - 100 ml
jogurt naturalny lub grecki -250g
miód - 1 łyżka 
truskawki - 200 g


Śmietanę ubijać przez 2 minuty. Dodać jogurt i miód, dobrze wymieszać na gładką masę. Truskawki zmiksować. Do kubeczków włożyć masę jogurtowo - śmietanową do 1/3 wysokości następnie mus truskawkowy i resztę masy.Włożyć do zamrażalnika na 5 godzin a najlepiej na całą noc :) 













2 komentarze:

  1. Idealny przepis dla mnie, jeśli ominę miód ;) Ja w przeciwieństwie do Ciebie nie mogę żyć bez lodów, a nie mogę cukru. Czas pokombinować z domowymi lodami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lody latem to coś bez czego i my nie możemy życ, póki co królują u nas truskawkowe mrożone sorbety ale czas spróbować jogurtowych :)

    OdpowiedzUsuń