poniedziałek, 20 czerwca 2016

nasz dzień z plusem


Spotkania blogerek to nie tylko chwila wytchnienia , poznania nowych osób, osób które czytamy ale też możliwość poznania nowych ciekawych produktów i właśnie dzięki takim wypadom poznałam kosmetyki CERA PLUS, myślę że są już dobrze wszystkim znane  bo sporo o nich w sieci ale i ja chcę z Wami podzielić się moją opinią :) 










CERA PLUS to marka kosmetyków sprzedawanych w aptekach, stworzona z myślą o osobach poszukujących odpowiedniej pielęgnacji dla swojego typu cery.
Kosmetyki CERA PLUS powstały dzięki współpracy firmy farmaceutycznej Synoptis Pharma z nowoczesnymi laboratoriami i producentami kosmetyków. Łączą one w sobie dwie ważne dla klienta cechy – potwierdzoną badaniami skuteczność działania oraz przystępną cenę. 


Linie kosmetyków marki PLUS DLA SKÓRY
                                   - CERA PLUS Autiaging- pielęgnacja skóry dojrzałej
- CERA PLUS Solutions – codzienna pielęgnacja skóry
- CIAŁO PLUS Solutions- pielęgnacja skóry ciała
- CIAŁO PLUS BABY Solutions- kosmetyki dla dzieci i niemowląt
- MEN PLUS Solutions- na potrzeby męskiej skóry
- WŁOSY PLUS Solutions- do pielęgnacji włosów i skóry głowy



Szampon, odżywka i maska do włosów właśnie mi się skończyły zużyłam cały zestaw i mogę powiedzieć że po tej ,,kuracji,, kondycja moich włosów trochę się poprawiła, nie są w stanie idealnym ale widzę różnicę najważniejsze jest to że nie jest gorzej co zdarza się po niektórych drogeryjnych szamponach więc w tej sytuacji po używaniu tych kosmetyków mogę powiedzieć że jestem zadowolona chociaż początkowo miałam obawy co do szamponu przyzwyczajona jestem do mocno pieniących się szamponów ten pieni się bardzo delikatnie co nie znaczy że to jest złe takie było moje mylne wrażenie. 


Maseczka do twarzy dla skóry odwodnionej po której czuje natychmiastową poprawę ale i ulgę podoba mi się tym bardziej bo nie trzeba jest zmywać wystarczy nadmiar zetrzeć wacikiem lub wklepać, zostawić na noc. nakładając ją mam wrażenie że smaruje się kremem, w odczuciu jest bardzo delikatna ale swoje robi dla mnie bardzo fajna i nawet mojemu mężowi się spodobała co zobaczycie na filmiku niżej :) 

Moi panowie też w ofercie znaleźli coś dla siebie a mianowicie krem z filtrem na słońce bez którego ani kroku ... 


podsumowując wszyscy jesteśmy zadowoleni kosmetyki są godne polecenia i wypróbowania. KOsmetyki dla całej rodziny , szeroka gama produktów które mogą towarzyszyć nam przez cały dzień :)  niżej znajdziecie filmik nasz dzień z plusem :)  

znacie te kosmetyki, lubicie ?





2 komentarze:

  1. Bardzo lubię tę serie kosmetyków, świetnie się na mnie sprawdzają, ale przyznam, że nie mam wymagającej skóry.

    OdpowiedzUsuń