poniedziałek, 28 listopada 2016

kalendarz adwentowy


Drugie podejście do kalendarza adwentowego, tym razem bardziej przemyślane i bardziej nam się podobające :) 






Kalendarz adwentowy sprzed dwóch lat zobaczycie w poście TU , w tym roku też kształt choinki tylko już nie papierowej a drewnianej. Stelaż zrobił mi Pan stolarz koszt to około 250 zł , drewniana choinka jest piękna nawet bez ozdób i jeśli za rok zrobimy kalendarz w innej formie to choinka i tak pięknie przyozdobi nasz domek i z pewnością posłuży na długie lata tym bardziej że mam na nią jeszcze jeden a może i dwa fajne pomysły. Ale od początku .... z kolorowych i dekoracyjnych kartek wycięłam 24 kółka jednakowej wielkości zwykłymi i żeby było ciekawiej dekoracyjnymi nożyczkami. Na każdym kółeczku przykleiłam wycięte numerki od 1 do 24, tak przygotowane etykietki przykleiłam na papierowych torebeczkach.  Do środka wkładałam różności, słodycze, malutkie zabawki typu samochodziki, figurki, kolorowanki świąteczne, gra typu czuczu ale też perełki do dekoracji ciasteczek co oznaczać ma że tego dnia robimy rodzinnie pierniczki, chłopcy znajdą też w jednej z torebek dziurkach dekoracyjny w kształcie choinki co oznaczać będzie robienie dekoracji świątecznych a bliżej końca, bliżej dnia wigilii w opakowaniu schowała się bombeczka czyli ubieranie choinki :) Torebki zostały umocowane w spinaczach do bielizny przyklejonych do choinki klejem na gorąco.  Mam nadzieję że moi panowie będą zadowoleni. A Wam jak się podoba taki kalendarz adwentowy ?  

Naszej adwentowej choinki pilnuje Mikołaj kupiony w Jysk'u :)


















18 komentarzy:

  1. Ty mieszkasz w tym domu?? Taki czysty zadbany. Nie chce mi sie wierzyć ze mieszka tu troje dzieci..a masz gosposie?? Bo chyba nie sprzątasz jak nasz czas na takie głupoty?? I jeszcze jedno skoro nie pracujesz. Masz dwadzieścia kilka lat a chata jak sie patrzy. Nowa wycudowana. Urzadzona nowocześnie. Znam.sporo osob co budują dom a tak jak Ty nie maja bo to niemożliwe finansowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkam w tym domu w sumie to mieszkamy w nim w 5 osób. Nie mam na codzień gosposi sprzątam sama i uwierz mi jak się chce to można wygospodarować czas i na sprzatanie i na obiad i na te głupoty które dla mnie nie są głipotami czasem też jest coś kosztem czegoś. Nie umieszcze zdjęcia z bałaganem więc do zdjęć staram się te pole ogarnąć co nie znaczy że poza kadrem też jest czysto i mówię Ci przeważnie mam w domu syf chociaż staram się aby jeden chociaż pokoj był czysty :) Ja domu nie budowałam mieszkam w starym zabytkowym domu. a urządzenie pokoju załączonym na obrazku wyżej to nie jest duzy koszt serio !

      Usuń
    2. Pani Aniu,ktoś chyba podejrzewa,że Pani prowadzi nielegalne interesy.Ostatnie zdanie mnie zgniotło....Proszę się nie tłumaczyć.Ludzie nie umieja się cieszyć z czyjegoś powodzenia,muszą ,no po prostu muszą miażdżyć słowami,dewaluować.Powodzenia !! :D

      Usuń
    3. Zwykła zazdrość. lepiej zamiast siedzieć na fejsie i złośliwie komentować, to posprzątaj u siebie. :)Z poważaniem

      Usuń
    4. Chciałam napisać coś, ale zabrakło mi słów, serio wszędzie tylko ta zawiść, te złośliwości. To, że ktoś siedzi w domu i ma go wycackanego nie oznacza, że "obrabował bank" nosz kurde no. Ja na przykład wiem, że "taki" pokój to wcale nie jest koszt z kosmosu. Wystarczy tylko chcieć, wystarczy ruszyć głową. Mnie dobijają ludzie, którzy wiecznie zazdroszczą bo ponoć ich nie stać. Mnie się bardzo podoba Wasze drzewko adwentowe, zwłaszcza, ze kocham drewniane choinki :) Cudo i wiesz co myślę, że u mnie ten skrzato-mikołaj nie ustrzegłby i tak tych paczuszek;) Masz jednym słowem cierpliwe dzieci, nie to co mój Filip;)

      Usuń
    5. Hahaha nie wiedziałam Ania, że "nie pracujesz". No cóż posiadanie gospodarstwa to w końcu hobby i wszystko samo się robi, dzieci też same sobie gotują, piorą its itp.
      Jak łatwo osądzać kogoś po zdjęciach 😂😂😂😂

      Usuń
  2. Już dawno nie spotkałam pomysłu na cokolwiek (!), który tak bardzo by mi się spodobał. Szkoda, ze nie mam więcej czasu, bo spróbowałabym się tym zainspirować. Naprawdę coś wspaniałego, chłopaki na pewną będą zachwyceni. Proszę tylko pilnować, by nie podglądali ;)
    Pozdrawiam!

    ex-libris-ironn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny, taki nietuzinkowy. Już współczuję ci uczucia, gdy zerwiesz ostatni numerek!
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny Wy to macie jednak talent do takich rzeczy ;*komuś nie wyszedł kalendarz i dostało się posprzątane chacie i ślicznej mamie 3 dzieci buhaha żal 4 litery sciska

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity kalendarz i robi mega wrażenie. Sama nie mam czasu na takie wynalazki więc podziwiam ile się da :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne! Już wiem co zrobię moim chłopakom za rok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł! Do teraz jak pomyślałam o kalendarzach adwentowych to miałam te najtańsze za 2 złote z marketu, albo kosmetyczne. A takie własnoręcznie robione są genialne i oryginalne! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy kalendarz jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam ten poprzedni.kalendarz i również był śliczny. Chłopaki będą zadowoleni

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeeej fenomenalna!! Ogromny ten wasz kalendarz adwentowy. Jestem zauroczona 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany, wygląda świetnie! Nawet jeszcze lepiej! Bardzo mi się podoba. Aż żałuję, że u nas chatynka ma taki skromny metraż :/ Widać, że się napracowaliście. Ale dzieciaki pewnie zachwycone! :) Może za rok też zrobimy swój kalendarz. Tymczasem dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń