niedziela, 30 listopada 2014

Kalendarz adwentowy

Powstał wczoraj, na szybko, z rzeczy które mieliśmy co znaleźliśmy w szafce. Nie wiedziałam jak się za niego zabrać bo to mój pierwszy raz, jak byłam mała mama mi kupowała kalendarz z czekoladkami takie które są i teraz w każdym sklepie spożywczym ale i tak nie były dobre, jakoś i tak nie przestrzegałam tego aby każda czekoladka była jedna na dany dzień i aby ten kalendarz służył do odliczania dni do świąt. Mam nadzieję że moje starania nie pójdą na marne i nasza choinka adwentowa umili nam czekanie na święta i odlicznie :) a może kogoś zainspirujemy i ktoś skorzysta z naszego pomysłu :) Chłopcom bardzo się spodobała można powiedzieć że ,,pomagali,, w robieniu jej, mąż dzielnie przymocował do drzwi. Myśle że jak na pierwszy raz wyszło w miarę ok może mogłobyc bardziej dokładniej ale nie jest zle najważniejsze że chłopcy są zachwyceni.

                              A Wy robiliście, kupiliście czy może wogóle nie macie ?




















:)


ANIA

11 komentarzy:

  1. Ale super sprawa :) jak Amelka bedzie starsza to tez Napewno cos razem zrobimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka slodka mina na ostatnim zdjęciu u Was wszystkich :) Pomysł bardzo fajny myślę, że takim własnoręcznym wykonaniem dzieciaki bardziej zrozumieja inicjatywę kalendarza niż kupnem czekoladkowego. Swoją drogą ja się pytam kto zjadł snickersa ?! - on miał być do kalendarza:D Pozdrawiam Lesia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny.Ciekawy wpis.Widzę ża cała rodzina zaangażowan była w przygotowanie kalendarza.Super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! U mnie żaden kalendarz, a właściwie jego zawartość, nie może dotrwać do świąt, bo moi chłopcy po kryjomu wyciągają z niego słodycze, gdy tego nie widzę :D Pozdrawiam!

    matkapracujaca.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny i jaki pomysłowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, mi niestety oprócz weny zabrakło czasu na zrobienie jakiegoś kalendarza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczn! Ja też na ostatnią chwilę robiłam, szkoda, że trafiłam tu dopiero, gdy pubikowałam wpis o własnym, ale mam już inspirację na za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda świetnie:) nasz jeszcze nie wykończony niestety

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten kalendarz nam ostatnio brak sił :( na takie tworzenie

    OdpowiedzUsuń