wtorek, 12 marca 2019

Dzień Kobiet w Budzewie



Potrafią ze skupieniem wykonywać kilka czynności jednocześnie, określane są mianem “płci pięknej” i to właśnie dzięki nim mężczyźni tracą głowy! Dzień kobiet to właśnie ten czas, kiedy panie mogą poczuć, że są wyjątkowe i docenione, Mam nadzieję że Panie dla których jako sołtys wraz z rada sołecką zorganizowałam spotkanie z okazji dnia kobiet  poczuły się wyjątkowe jak i mogły odpocząć i zapomnieć  choć na chwilkę o sprawach dnia codziennego.







9 Marca w świetlicy w Budzewie odbył sie Dzień Kobiet dla mieszkanek wsi, który miałam przyjemnośc wraz z radą sołecką przygotować. Na samym początku każda z Pań otrzymała ode mnie wyjatkową przypinke lub magnes ktory mam nadzieję że przez długi czas ( aby jak najdłuzej ) będzie przypominał o tym wyjatkowym wieczorze / przypinka.pl / Na Panie czekały ciasta upieczone przez koło gospodyń, na stolikach stały tez winka i szampany. NIe spodziewałam się że ten wieczór spędzę z 30 innymi wspaniałymi kobietami. Strasznie się ciesze że Panie przyszły tak licznie. Podczas naszego Kobiecego wieczorku było duzo śmiechu, ploteczek, zabaw, śpiewu a nawet konkursów. - Nie ma chyba kobiety która nie lubi niespodzianek i prezentów i dlatego dzięki naszym wspaniałym partnerom każda Pani dostała prezent bo inaczej być nie mogło. Dodatkowo na miejscu była Pani Daria reprezentująca eliteclinic , która przyodziała w piękny wieczorowy makijaz jedną z uczestniczek spotkania a przy tym dała mnóstwo wskazówek jak się malować. Był to dla mnie bardzo stresujący wieczór ale przy tym wyjatkowy i wspaniały, Cieszyłam się widząć uśmiechy innych Pań. Mam nadzieję że Panie bawiły się  równie fajnie jak ja i że za rok będzie nas jeszcze więcej i będzie równie fajnie a nawet i fajniej . 


PARTNERZY 












































8 komentarzy:

  1. Eh my kobiety uwielbiamy kosmetyki <3 Zawsze jakiś nam się przyda. Ja na dzień kobiet dostałam rosyjskie kosmetyki, z których jestem super zadowolona i teraz nie zamieniłbym ich na żadne inne.

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow! Super wydarzenie i jestem pod ogromnym wrażeniem, że jednak jest szansa na zorganizowanie czegoś takiego dla ot zwykłych mieszkanek. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra, kocham takie lokalne imprezy. Cieszę się że na tym świecie są jeszcze ludzie którym się chce. A później dostają wzamian tyle radości i podziękowań od innych uczestników. My kobietki musimy się wspierać i celebrować takie święta! Pozdrawiam Zapraszam do mnie: https://funwithmum.com/pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Również podziwia że są osoby którym się chce!. Cieszą takie aktywności, kobiety muszą się wspierać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobietki muszą sie wspierac Cieszy mnie ze w takich malych miejsca jest taka aktywnosc i ludzie ktorym sie chce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że istnieją tego typu miejsca. Dobrze to świadczy o naszym społeczeństwie.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w gminie wpadliśmy na pomysł zafundowania chętnym kobitką kurs excela Co myślicie o takim prezencie? Zareklamujemy to tak, że podniesienie kompetencji itd. :D

    OdpowiedzUsuń