środa, 5 czerwca 2013

Brait multiclean , żel concertino baby - opinia

                                                Witam Witam i o zdrowie pytam ? 


                               jakiś czas temu dotarła do mnie o to taka paczuszka do przetestowania :)


w końcu udało się przetestować i dziś Wam opiszę co i jak :) na pierwszy rzut idzie 



Brait Multiclean 

 nowa propozycja uniwersalnego spray’u przeznaczonego do czyszczenia wielu powierzchni, takich jak: drewno, szkło, metal czy sprzęt elektroniczny. Unikalna formuła preparatu została oparta aż na sześciu składnikach aktywno-pielęgnacyjnych i antystatycznych oraz bezpieczniejszym dla zdrowia alkoholu etylowym. Teraz Brait dostępny jest także w nowym, większym i bardziej wydajnym opakowaniu.

Czym odróżnia się Brait Multiclean od innych spray’ów dostępnych na sklepowych półkach? To przede wszystkim skład oparty na bezpieczniejszym dla zdrowia alkoholu etylowym, a nie alkoholu metylowym lub metoksyizoporpanolu, surowcach powszechnie obecnych w tego typu produktach, a których opary mogą powodować zawroty czy bóle głowy.
Druga kwestia to formuła „Protect System+” wzbogacona o składniki aktywno-pielęgnacyjne oraz antystatyczne. Kremowa konsystencja preparatu powoduje łatwe rozprowadzanie, a sam skład umożliwia czyszczenie różnych powierzchni, jak szkło, metal, drewno czy sprzęt elektroniczny. Brait Multicelan to produkt, który nie tylko usuwa zabrudzenia, ale chroni czyszczone powierzchnie przed osadzaniem się kurzu, zarysowaniami, plamami czy zaciekami, pozostawiając świeży, owocowy zapach. Dodatkowo nowy rozpylacz oraz powiększone opakowanie sprawia, że czyszczenie tym samym środkiem różnych powierzchni staje się wygodniejsze i wydajniejsze.









Testowałam spray na 

sprzęt elektroniczny, telewizor - z obudową sobie poradził lecz jesli chodzi o ekran to już nie, zrobił zacieki i nie wyglądało to estetcznie rozmazało się i musiałam wyczyścić innym sposobem :) 

Metal - tak krzesła hakery na ostatnim zdjeciu wyczyścił super tak idealnie że sie widziałam w nich :) 

drewno, szafki, stolik, drzwi - tu muszę pochwalić bardzo ładnie dał radę :) zostawił bardzo ładny wygląd i błysk :)  

szkło - może jestem wymagająca ale u mnie zostawia zacieki i rzeczy ze szkła są takie ,,za mgłą,, po czyszczeniu Braitem ;/ 

miał być uniwersalny ! ale u mnie sprawdził się na drewnie i metalu :) szkoło lustra niestety nie dał rady

ładnie pachnie ale zapach ma bardzo intensywny nie nadaje się do sprzatania z dziećmi a moi chłopcy uwielbiają pomagać co widać na zdjęciu lecz nie mogłam pryskać przy nich, sama zostałam z  bólem głowy po kilku pryśnięciach .. 

na początku sprzątałam ściereczką domową taką mięciutką pryskałam powierzchnie ktorą miałam czyścić jednak efekt mnie nie zadowolił więc potem pryskałam na ścierkę i dopiero wycierałam i z mojego punktu sprzątania druga opcja jest lepsza  i to z połączeniem ręcznika papierowego :) 




teraz druga część 


Hipoalergiczne żele CONCERTINO BABY 

połączenie skuteczności proszku z delikatnością płynu do prania. Dobrze rozprowadzają się w wodzie, a dzięki zastosowanej recepturze są wydajniejsze i starczają na dłużej. Użyjesz ich do pielęgnacji odzieży i bielizny dziecięcej, niemowlęcej, osób o wrażliwej skórze i alergików. Żele do prania CONCERTINO BABY to hipoalergiczne produkty, przetestowane dermatologicznie, wolne od szkodliwych dla skóry alergenów, substancji drażniących czy parabenów, przez co można je stosować już od pierwszego dnia życia dziecka. Dostępne w dwóch wariantach - CONCERTINO BABY Color oraz CONCERTINO BABY White, posiadają wysokie właściwości wypłukujące, a dodatkowo - zmiękczają tkaniny i ułatwiają prasowanie.






Żele miały o tyle trudno że mój Bartuś ma atopowe zapalenie skóry co prawda 6 miesięcy a nawet 7 nic mu nie było a producent zapewnia że produkt przeznaczony dla alergików Synek ma już 14 miesięcy więc pomyślałąm że zaryzykuję i wypiore

 ( jak miał 2-3 miesiace prałam też z proszku dla dzieci i był wysypany zmieniałam proszek na płatki mydlane uczulenie znikło) 

wyprałam i Bartusia wysypało hmm nie jestem pewna czy to od tego ale prawdopodownie inną opcją może być to że zrobiło się cieplej ;/

po wypraniu ubranka były troche sztywne ale jednak mniej niż po płatkach więc to jest ok :)


nie poradził sobie żel z plamami nie doprał całkowicie ;/ 


zapach mają przyjemny lecz po praniu włączam dodatkowe płukaniu i juz potem nic a nic nie czuć - hmm może i lepiej :) 


wiadomo że dzieci się brudzą gdyby ubranka trzeba było by tylko odświeżać to czemu nie jeśli dzieciaki mają brudne ubranka niestety żele nie radzą sobie ;/




2 komentarze:

  1. Witam i zapraszam do konkursu, można wygrać bezkonkurencyjną hulajnogę Mini Micro http://bebeandcompany.blogspot.com/2013/06/bebe-w-nowej-roli.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie kupilam proszek do bialego COncertino i wypralam w nim posciel, przeczytalam Twoj wpis i hmm nieco sie przerazilam bo mam b. silne reakcje alergiczne na chemie :/ Do tej pory uzywalam Bialego Jelenie i nic sie nie działo a Concertino kupilam by sobie urozmaicic nieco pralnicze zycie ;)))

    OdpowiedzUsuń