niedziela, 16 czerwca 2013

Dento fresh junior :) opinia

Dostaliśmy do przetestowania płukankę do zębów DentoFresh Junior testerem powinno być dziecko ale niestety moje dzieci za młode więc testerami zostaliśmy z mężem :)




Opis producenta:


Płukanka do ust DentoFresh Junior jest dedykowana dzieciom od 6. roku życia.
Zawiera naturalne olejki eteryczne:
* miętowy,
* tymiankowy,
* eukaliptusowy
* szałwiowy
i ich składniki:
* eukaliptol,
* tymol,
* mentol.
Olejki eteryczne niszczą bakterie odpowiedzialne za zapalenie dziąseł i przywracają prawidłową florę
bakteryjną jamy ustnej.
Eukaliptol, tymol oraz fluorek sodu zatrzymują odkładanie się płytki nazębnej.
Fluorek sodu i ksylitol chronią zęby przed próchnicą. Fluorek sodu tworzy powlekającą warstwę na powierzchniach zębów, ograniczając działanie kwasów. Ksylitol zwiększa przepływ śliny w jamie ustnej, dzięki czemu lepiej oczyszcza i chroni zęby.
Nasze płukanki do ust nie zawierają alkoholu. Jest to bardzo korzystne, ponieważ alkohol może zbyt wysuszać błonę śluzową jamy ustnej lub powodować jej podrażnienia. Jest to dodatkowa korzyść z punktu widzenia produktu dla dzieci. Na rynku polskim jest znikoma ilość preparatów przeznaczonych dla dzieci oraz preparatów bez alkoholu.



ja to tam lubie czuć że płucze zęby i że mnie coś szczypie i ma intensywny smak i zapach :) ta płukanka jest całkiem inna ale przeciez jest dla dzieci więc to że nie piecze nie szczypie i wogóle jest nie czuć jest to plus ważne aby działała :) ma smak gumy balonowej ja jest tam nie odkryłam dla mnie jest bezsmakowa może i zapach takowy ma ale płucząc jamę ustną już tego nie czuć więc jest to dobre aby dziecku nic nie przeszkadzało :) Do buteleczki jest miareczka dla dziecka napewno jest bardzo dobre rozwiazanie ja wole z ,,gwinta,, dla malucha miareczka jak najbardziej potrzebna aby się nie zachłysneło aby nie użyło za dużo ani za mało tylko tyle ile potrzebuje ! (doczytacie na opakowaniu )
pojemność 250ml zdecydowanie za mało ja jeśli coś już kupię i mi się spodoba chce aby starczyło jak najdłużej i nie lubie zmieniać produktów a mieszkam na wsi więc i do sklepu nie blisko ale i tak zawsze mam zapasy jak kupuje coś to po kilka sztuk ( z długim terminem) dla mnie nie jest to duży problem ale jeśli ktoś nie lubi robić zapasów to już minus :) sam pomysł na plukanke dla dzieci super bo mój syn zawsze jak widzi jak ja stosuje płyn on też chce ale jednak nie może a teraz oto problem został rozwiązany tylko że musi jeszcze poczekać 2 lata :) więc za 2 lata napewno wrócimy do zakupu :) 




dla dzieci zdecydowanie OK :) polecam :) jeśli ktoś nie toteruje tych ,,dorosłych,, płukanek też polecam dla osób starszych też :) jeśli ktoś nie lubi szczypania palenia itp to też zakup dla takiej osoby :) wybór należy do Was :)


a Wy używaliście ? jakie płukanki używacie a może wogóle nie lubicie ?

2 komentarze:

  1. mój to też nie umie dobrze płukać a nie chciałabym aby się napił ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no Amelka tez za mała - wstrzymamy się

    OdpowiedzUsuń