poniedziałek, 15 lipca 2013

Moma biżuteria :)

kiedy MOMA ujrzałam od razu się zakochałam :) chociaz nigdy nie przepadałam to teraz serce mi skradła :)

wiecie o co chodzi ?

o biżuterie a mianowicie bransoletki !

mam w domu kilkanaście ale co z tego jak żadnej nie nosze bo nie lubie ale te czasy się skończyły bo znalazłam coś co mi odpowiada co mi się podoba co dodaje mi ,,uroku,, - bardzo się przywiązałam do moich cudeniek :)




Monika - matka założycielka jest przemiłą osobą która zna się na tym co robi widać że to kocha :) co to była by za kobieta która nie lubiłaby błyskotek :) 

\ moma \ to personalizowana biżuteria z kamieni naturalnych, podkreślająca indywidualne cechy osoby której jest dedykowana. Inspirowana najnowszymi trendami modowymi, kreująca niepowtarzalny styl. Unikatowe kompozycje wykonane są z najwyższej jakości materiałów które starannie dobieram z myślą o najbardziej wymagających odbiorcach, Kamienie naturalne w kompozycjach idealnie współgrają z dyskretnymi elementami zdobniczymi. Klasyka przełamywana nienachlaną grą charakterystycznych detali doskonale odpowiada potrzebom osób decydujących się na podkreślenie indywidualnego wizerunku. Wykorzystanie elementów drewnianych, skórzanych czy metalowych wspaniale koresponduje z naturalnym ciepłem i energią kamieni dając tym samym jednobrzmiące ale czasem także zupełnie przeciwstawne i zaskakujące połączenie. Natomiast dla miłośników trendów neo zaproponuję najnowszej generacji syntetyki powstałe z połączenia technologii i inżynierii. 


                                   Jestem pełna podziwu dla Niej i Jej pracy :)






to moja pierwsza bransotelka, którą dostałam w ramach wspołpracy :) tu nie widać ale na 

tym kółeczku ma wygrawerowane ,,anibarpiomar,, . Długo nie czekałam od  razu prawie 

zamówiłam sobie druga aby tej nie było smutno :) 



żółciutka piękniutka cudowna :)
z uroczym chłopcem na znak moich mężczyzn bo mam ich aż Trzech :) 
na tej stronie P - Piotruś i B - Bartuś (dzieciaki) 


na drugiej stronie M - Marek ( mąż ) 

słabo ale troszkę widać :) Anibarpiomar :) 


                                                                   a tu już całość :)



Biżuterię od Moniki polecam bardzzoooo :)

Bałam się że długo mi nie posłuży bo dzieci, bo zaczepie, bo zaciągne bo zgubię, bo nie 

będzie mi się podobała, będzie uwierała i przeszkadzała - nic bardziej mylnego ! 

Bartusiowi w oka wpadła i ją czasem maltretuje i nic jej nie jest ! Ma w sobie moc ! Twarde

sztuki z Nich :) Już się przyzwyczaiłam i nawet czasem na noc nie zdejmuje i się dalej 

trzymają :) 

Biżuteria jest na wymiar to mi się odrazu spodobało nie jest uniwersalna Jest zrobiona 

specjalnie dla mnie. Mierzymy nadgarstek , wybieramy lub wymyślamy swoj indywidualny 

wzór kolor i Monika tworzy :)



tu jesteśmy na Mistrzostwach Świata w Piłce plażowej w Starych Jabłonkach :) i wpadły w 

oko Panu obok którego siedzieliśmy powiedział że żona z takich by się ucieszyła podałam 

mu  namiar na Monikę:) Starszy Pan więc ale bizuteria podoba się nie tylko Młodym ale 

starszym Kobietom no i Panom również :) 





dla mnie rewelacja :) Mojej mamie też się podobają ale nie może się zdecydować bo wybór 

jest olbrzymi :) 


                                  ja zapukam do Monika jeszcze nie raz :) 


                                         i Was zapraszam na zakupy :)


                                                          MOMA

1 komentarz: