środa, 17 lipca 2013

Berry-bounty

                       jak już wiecie uwielbiam wszystko co Polskie co jest handmade :)

                     i dzisiaj Wam przedstawie markę która jest naprawdę godna polecenia :)




jeśli jej nie znacie szybciutko odsyłam Was na ich stronę 



Mój Piotruń ma tą przyjemność że stał się szczęśliwym właścicielem bluzy 

                                                        OAK HOODIE KIDS • BORDO



Marka dla wszystkich ceniących minimalizm, styl, oryginalność a też jakość i ,,swojskość,, czyli Polskość :) Po tych produktach widać przelaną miłość i pasję czuć że są stworzone dla wygody nie na ilość a na jakość. Urzekło mnie w nich że są proste i tym właśnie się wyrózniają. Mój synek zawsze narzeka że coś go uwiera jakiś guzik, jakiś suwak, jakaś metka nie potrzebna, jakiś nadruk który jest twardy i to kolejny + tych ubranek tu nic takiego nie ma - są wygodne! Dla mojego ruchwilego dziecka taki styl jest strzałem w 10 nie tylko dla niego Bo berry bounty ubiera całą rodzinę i dzięki temu wszyscy możemy poruszać się swobodnie nic nie krępuje nam ruchu, możemy schylać się skakać bez obawy ze mamy za ciasne spodnie czy bluzkę NIE tu tak nie ma ! Dla mnie kolejna zaleta to to że ubranka sa uniwersalne dla chłopca i dziewczynki :) No i ubranko rośnie razem z dzieckiem Nasza obecna bluza jest ciut za duża niby bo nawet tego nie widać bo rękawki podwijamy co nie rzuca się w oko i za rok dalej Piotr będzie śmigał a za dwa lata chociaż i może jeszcze na Piotra będzie dobra to przejmie ją Bartuś bo bluza wykonana z porządnego materiały nie zniszczy się szybko i nie działają w żaden sposób negatywnie na użytkowikow, są pozbawione zapachu nie trzeba ich prać odrazu po kupnie bo nie ,, śmierdzą,,  ubrania posiadają certyfikat Oeko-tex oraz są oznaczone Międzynarodowym Znakiem Bawełny-- zapewniam że są trwałe i przyjemne  :) jeśli w domu mamy alergika to zdecydowanie są to ubrania dla niego bo nie uczulają a uwiezcie mi mam znajomą której dziecko miało straszną wysypkę od ubranek kupionych takim kosztem - chińskich ;/  Nasza bluza jest na chłodniejsze dni jest bardzo przyjemna pod spodem ma polarek który super otula i ogrzewa. Kaptur jest sporawy i super ochroni od wiatru.


                                                   zdecydowanie polecam !
ceny są w miarę w porzątku wiadomo że zawsze mogłoby być taniej ale ubranka są porządne i warte swojej ceny bo ubierzemy dziecku czy sobie przez nie jeden sezon a potem jeszcze komuś mogą się przydać bo nigdy nie wyjdą z mody ! :)

                                                   cena naszej bluzy to 85 zł

                                           teraz zapraszam Was na mini pokaz :)









                                           i jak Wam się podoba Piotruś w super bluzie ?



1 komentarz: