czwartek, 18 lipca 2013

Pigeon

                 


                 jak ja się cieszę że mam ten blog i co chwilę odkrywam wspaniełe rzeczy :)

                                                      dzisiaj przedstawię Wam

            koszulki, szlafroczki, piżamki, tuniki - zakochałam się już  na samym początku jak tylko natknęłam się na markę  - brak słów :) Tutaj kazdy znajdzie coś dla siebie. Najfajniejsze jest to że ta bielizna nocna na nią nie wygląda :)




- Bardzo ładnie zapakowane
- Po rozpakowaniu ładnie pachną ( polskie ) można odrazu zakładać i spać zapach nie będzie przeszkadzał bo go nie ma 
- Mięciusieńkie, milutkie, przyjemne :)
- Ani za ciepłe ani za zimne akuratne :) 
- Jakość -  najwyższa 
-wybór bardzo szeroki :) 








Mąż jak mnie zobaczył w tej piżamie to zapytał czy z moją głową jest wszystko w porzątku że do spania ubieram się w normalne ubrania :)

faktycznie nie wygląda mój zestawik jak typowa piżama a dla mnie to + bo czasem chodzę w niej pól dnia i nawet jeśli ktos zakupa do drzwi listonosz czy kurier nie muszę w pośpiechu się ubierać bo wyglądam jak ubrana w ładny zestawik na codzień spodenki i koszulka :)

Słowa mojej mamy .. nie śpij w niej zostaw na jakiś wyjazd bo szkoda,, . Tak jest śliczna ale nie znaczy że ma lezeć w szafie o nie takich rzeczy nie można ukrywać :)

                                                     a wam jak się podoba ?

odsyłam Was do skelpu może upatrzycie coś dla siebie ? w końcu są wakacje a za tym idą wyjazdy więc i nowa piżamka się przyda :)

                                                       sklep.pigeonbielizna.pl

                                                       ja będę zaglądałą często :)


3 komentarze: