środa, 31 lipca 2013

Prezent urodzinowy :)

zostańmy w temacie urodzin i miesiąca  Lipca to nasz miesiąc oboje obchodzimy urodziny w lipcu i nasi synowie obaj spłodzeni są w lipcu :)

w tym roku stwierdziliśmy oboje że nie będziemy sobie robić prezenów na urodziny tak  jak rok temu i oczywiście się nie udało - kupiliśmy sobie wspólny prezent - tablet :) i to nawet przed bo na poczatku miesiąca więc i w dniu urodzin mężuś przyniósł kwiatki a ja jemu podarowałam coś co jest wspaniałą pamiątką, drobnym upominkiem świadczącym o tym że pamiętam i kocham :) ja uwilbiam takie rzeczy no uwielbiam mężczyżni to różnie ale mój się ucieszył chyba przez te wszystkie lata już się przyzwyczaił i też polubił takie drobiazgi które sprawiają przyjemność :)


                                                                 MiniArt

                                                            miniart.blogspot


kiedy odkryłam dzieła Moniki byłam i jestem pod wrażeniem jakie Ona ma utalentowane rączki i ma tyyle cierpliwości i zamiłowania do tego co robi bo widać to po jej pracach :)

                   Zobaczcie sami co Monika stworzyła specjalnie dla mojego Marusia :)









pudełeczko z niespodzinką czyli z ciągniczkiem John Deere .
Kiedy Monika zapytałą co ma być głownym kryterium pudełeczka czym ma się kierować bez namysłu odpowiedziałam że właśnie ten ciągnik ta marka ! 
mamy a właścicie moi rodzice gospodarstwo i Marek oczywiście na nim pracuje On uwielbia pole, maszyny , wieś :) bardzo lubi pracować w polu i najlepiej mu się pracuje właśnie johnym :) wszędzie w domu znajdę jakieś gazetki, zdjęcia :) i nawet Piotruś odziedziczył już tą miłość :) 

wracając do pudełeczka jestem miło zaskoczona jest piękne :) 
może być jako skromny prezent lub jako dodatek do prezentu :) 

Mąż nie wiedział co i jak podczas rozpakowania myślał że to zwykłe pudełko i jest coś w środku więc zdjął wieczko i aż odszedł do tyłu kiedy Ono się rozłożyło :) troszkę się przestraszył. wszystko dokładnie obejrzał , przeczytał , zabrał ciągniczek i poszedł z chłopcami się bawić :) 
aaa i dostał prezent jak tylko przyszedł więc przed urodzinami wczoraj dostał je po raz drugi:) 


bardzo starannie wykonane wszystko współgra jest śliczne :) ceny nie są wysokie a to co robi Monika jest wyjątkowe :) czaje się na przepiśnik tylko że właśnie ostatnio założyłam sobie zeszyt i przeraża mnie to że musiałabym przepisać to co tam mam :) 

a wam jak się podoba ? 

więcej zdjec pudełeczka u Moniki na blogu

5 komentarzy: