poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Zepter :)

Znacie firmę Zepter ? 

ja znam ją od dzieciństwa,chociaż to nie zabawki, ubranka ani nic w tym stylu ! 
zaczeło się od garnków które ma moja mama i pamiętam jak zawsze w domu się powtarzało że to taka dobra firma są garnki, są naczynia, sztućce, szkło- zobaczcie nie pełną kolekcję mojej mamy 










służą jej już sporo czasu a są jak nowe i chyba są jej najlepszymi naczyniami na specjalne okazje :) 

mamy też taką lampę do naświetlań kupiona tez już baardzo dawno temu jej światło podobno może zdziałąć cuda :) 




jakiś czas temu już dawno dostałam paczkę baardzo obfitą od Zeptera aż zaniemówiłam kiedy ją otworzyłam :)  

całe mnóstwo kosmetyków, którymi podzieliłam się z mamą i testujemy :) 
ja dziś mogę Wam opowiedzieć o kilku :) 
nie wiedziałam że zepter ma w swojej ofercie właśnie kosmetyki bardzo mnie to zaskoczyło i  działanie też :) 







Swiss Nature oczyszczający żel do twarzy




cena około 55 zł 

pojemność 100 ml 

TU więcej informacji :) 

oczyszczający żel do twarzy z drobinkami które mają sprawić złuszczenie naskórka i pozostawienie blasku. bardzo mnie zdziwiło że nie szczypie w oczy co jest wielkim plusem :) piękny zapach, jest wydajny i naprawdę działa - ja za pierwszym razem zauważyłam że moja buzia jest inna oczywiście systematyczność robi swoje jeśli nie stosujemy według zaleceń to i efektów nie będzie . mogę śmiało powiedzieć że mi pomógł i pomaga zwalką z niedoskonałościami :) 


Krem do pielęgnacji dłoni i paznokci





                                                                cena 55zł 
                                                                pojemność 50 ml 
                                                                TU więcej informacji 


po pierwsze małe wygodne opakowanie, zapach bardzo przyjemny który nie może się nie podobać. Krem szybko się wchłania pozostawia zapach na bardzo długo i długo czuje że jeszcze jest na moich dłoniach bo i nawilza wspaniale . Pomaga mi na moją egzemę rąk już kilkakrotnie zmniejszyła wysypkę. Jest wydajny mi się juz skończył a uzywałam go przez 2-3 miesiące i to tak sporo :) cena jest dosyć wysoka ale wart. stał się moim ulubionym kremem :) 


                                          a Wy macie jakiś kosmetyk z tej firmy ? 






3 komentarze:

  1. jestem nie mniej zaskoczona bo faktycznie znam ich tylko od tej kuchennej strony :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że są również kosmetyki! Aż ciekawa ich jestem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna paczuszka :))

    Zapraszam do wzajemnego obserwowania:
    www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń