czwartek, 17 października 2013

Brait spray do mebli

Brait Furniture Polish Spring Flower


spray do mebli brait - lubicie tego typu środki ? używaliście ? ja dziś przedstawie Wam moją opinie na temat produktu który dostałam dzięki uprzejmości Pani Zuzanny  -  BEST image -






zabrałam się z dzieciakami za sprzątnięcie stolika zaczęliśmy psikać i wycierać trochę nam się to rozmazało miało konsystencję kremu czyli nie ciekawie nam się pracowało kiedy juz się uporaliśmy faktycznie stolik ładnie wyglądał ale spray nie nadaje się do pracy z dziećmi ma duszący zapach i silny a dla mnie jednak ważne jest aby dzieci mogły mi pomagać. 

Cena niewielka bo około 8 zł  i chyba cena mówi sama za siebie ! 

kurz usuwa faktycznie nabłyszcza też no i kurz osadza się trochę wolniej co nie zmienia faktu że ja osobiście odkryłam minusy np w zapachu i konsysnencji tak jak pisałam wyżej więc dla mnie to skreśla ten produkt ale każdy lubi co innego. Spray nie jest zły lecz ja nie lubię tego typu środków i nie pasuje mi sprzatanie z nim za to moja mama jest zadowolona 









a Wy jesteście zadowoleni ? lubicie spray'e ? 
osobiście wole chusteczki :) 


3 komentarze:

  1. Tego sprayu jeszcze nie używałam.Ale generalnie jestem zwolenniczką tego rodzaju rozwiązania.Niestety do tej pory nie znalazłam sprayu który choć na jeden dzień sprawi że nie zobaczę kurzu.

    OdpowiedzUsuń
  2. My używamy takiego sprayu z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też często przy sprzątaniu korzystam z tego rodzaju płynów! :)
    Nie mówię, ze z tej firmy, ale tego typu :)

    http://life-is-too-short-for-sadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń