czwartek, 24 października 2013

Wianek na drzwi :)

                                                                WITAJCIE

greendeco znacie ? ja już od dłuższego czasu i co chwilę kiedy pojawiają się nowe kompozycje kwiatowe ( zdjęcie ) zawieszam się na dłuższą chwilę i nie mogę wyjść z podziwu :) przepiękne - talent w rączkach nie mały ma ,, matka założycielka ,, i Tak było dzisiaj kiedy zobaczyłam kwiatki nagrobne które właśnie jutro miałam jechać i kupić gdzieś u siebie ale kiedy zobaczyłam te cuda od razu wiedziałam że chciałabym 1 Listopada zanieść właśnie coś co by wyszło z rąk greendeco na groby moich bliskich :) ale spojrzałam na kalendarz i zobaczyłam że dziś już 24 pażdziernik i pewnie nie ma szans na stworzenie bukietów ja to zawsze musze się obudzić za późno ale jestem świeżo po rozmowie telefonicznej i TAK kompozycje powstaną i zaniosę je dla wujka i babci :)

ale dziś przedstawię Wam coś co już mam w domu i z czego jestem baardzo zadowolona i kiedy tylko to widzę buzia mi się śmieje :)

lubicie dekorować swój dom ? ja uwielbiam ! i dlatego jakis czas zakupiłam wianek na drzwi :) zobaczcie :)















i jak Wam się podoba ? 

mi baaardzo! 

jest mega pozytywny , kolory trudno opisać bo są tak piękne tak żywę :) 


jest mega trwały, solidny ! 

a zobaczcie do czego mi jeszcze posłużył :) 


pamiętacie jak pstrykałam zdjęcia z brzuszkiem koleżance wianek też nam posłużył :) 

:) 

taki mały dodatek a potrafi tak zmienić wnętrze :) zblizają sie święta bożego narodzenia i też będzie trzeba się w coś zaopatrzyć a może tym razem postawie na ozdobę kominka ?  tak girlanda będzie strzałem w dziesiątkę 

a Was zapraszam do obejrzenia galerii nie pożałujecie :) 




Buziaki miłego dnia :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz