wtorek, 15 października 2013

Ładne meble :) w mojej kuchni

moja kuchnia przeszła mini metamorfozę a właściwie jedna ścianka i to tylko zawisła na niej półeczka a zmieniła całą kuchnie :) między oknami wisi domofon do bramy który strasznie mnie denerwował za często z niego nie korzystam a nie pasował mi , przeszkadzał ... musiałam coś z tym zrobić długo myslałam aż wymyśliłam :)

zobaczcie zdjęcie przed i przepraszam za bałagan zdjecie zrobione na szybko :)




a teraz jak dla mnie o niebo lepiej czy Wy tez tak uważacie? 



domofon schowany :) 

i jak ?

półeczka zrobiona specjalnie, na zamówienie jest jedyna i wyjątkowa :) 

zrobiona przez ladnemeble zauroczyły mnie te meble kiedy je tylko zobaczyłam chociaż nie zupełnie pasują do całokształtu mojej kuchni bo meble mam ciemne ale jestem zachwycona półeczka pasuje dla mnie idealnie jest solidna i bardzo praktyczna :) 
uwielbiam ją :)

jest dopełnieniem , mąż powiedział że własnie jej brakowało :) 



1 komentarz: