niedziela, 10 listopada 2013

Kinder bal :)



Hejo :)

Kochani wczoraj byliśmy na 3 urodzinach małej kuzyneczki Piotrusia i Bartusia :) byłam tylko z Piotrem bo młodszy źle znosi podróże a jednak mieliśmy do pokonania 150 km :)  i powiem Wam że baliwiśmy się świetnie Synuś szczęśliwy wybawił się z dziećmi , zwiedził troche świata mama Laury przygotowała świetny bal z konkursami, dekoracjami było kolorowo i wesoło co mnie zdziwiło nie było płaczów a myślałam że tyle dzieci w jednym miejscu to wyłącznie zabieranie zabawek, płacz, kłótnie ale nie było odwrotnie każdy z każdym potrafił się dogadać nie było żadnych konfliktów i to przez to pewnie że te nasze dzieci sa takie cudowne :) tańce pełno śmichu i uśmiechów :) Gonia było świetnie :) 

mam troche zdjęć do pooglądania takich które mogę wstawić :) na których nie ma gości tylko Piotr z Laurą i mamą :)  




















pierwszy raz byłam na tak licznych urodzinach z taką ilością dzieci :) było mega :) 

:) 


Sto latek Laurunia :) 

PS zauważyliście koszulkę Piotrusia ? tak tak matka zaszalała i zrobiła dla syna koszulke urodzinową :) 


Buziaki :)




1 komentarz: