poniedziałek, 18 listopada 2013

Świąteczny kubek

                                                             HEJO KOCHANI :)

chyba każdy lubi pić kawkę , herbatkę a kubek to idealny prezent do buta :) taki akuratny gabarytowo a jesli chcemy podarować grubszy prezent to kubek jest idealny na dodatek do całości :) znalazłam stronę na której samodzielnie możemy zaprojektować według własnego pomysłu kubek w 3 odsłonach ja swój już mam w domu! i jestem w nim zakochana :) wiecie dlaczego ? bo jest mój od początku do końca według mojego ,, widzi misie,, :) kiedy listonosz mi go przyniósł byłam w szoku prawdziwy prezent :)





prawda że piękny ? po takich szczegółach widać że fabryka ekspresji jest firmą godną polecenia i zrobienia tam zakupów czuć że są dla nas :) że pracują z serduchem :) 




jedną stronę zrobiłam z szablonu już gotowego , dzieci to chłopak i dziewczynka ale panienkę przerobiłam na Bartusia ale przeciez nie widać :) 
druga strona to nasze zeszłoroczne zdjecie mikołajowe  ozdobione gotowcami :) 
fabrykaekspresji.pl/ szybciutko tam lećcie zobaczcie i może się skusicie bo warto :) 

kubek solidny ! bo miałam doczynienia z takimi które tylko wyglądały na wytrzymały a takie nie były! ten jest fajny, fajnie sie trzyma pasuje do rączki nic nie parzy nic nie tyka ;) dodatkowo możemy go wypełnić słodkmi dodatkami i prezent gotowy :) 
mój wart 35 zł ! 

stronka bardzo czytelna więc bez problemu sobie można poradzić nawet filmiki z instruktażem są więc już w ogóle nie zabłądzimy jeśli je obejrzymy :)

co jest najlepsze że wszyscy się o niego kłócimy :) pamiątka również może być z niego rewelacyjna :) prezent nie tylko na święta ale z każdej innej okazji a nawet i tak o po prostu :) 







widać że smakuję :) 

ale taki kubeczek nie tylko może służyć do picia :) 
zobaczcie co wymyśliliśmy :) 





:):):)


jeszcze raz Wam polecam i zapraszam do Fabryki Ekspresji





Miłych snów :) 












1 komentarz: