poniedziałek, 9 grudnia 2013

Zabawki-shop :)

                                          Kochani :)

 Święta zbliżają się już wieeelkimi krokami najwyższy czas na zamówienia prezentów aby nie było tak że potem coś nie zdąży dojść na czas i to nie jest śmieszne bo miałam taki przypadek rok temu na szczęście to był prezent dla męża poprostu kurierzy mieli tyyle paczek że moja została dostarczona po wszystkim :) i w tym roku jestem mądrzejsza już prawie wszystko mam :) wiem że sklepów internetowych jest mnóstwo i nie sposób aby wszystkie znac i o wszystkich wiedzieć więc dziś Wam podpowiem i zaproszę do www.zabawki-shop.pl/  :) znajdziemy tu prezenty dla chłopca i dziewczynki w różnym wieku klikamy w odpowiednią kategorię i mamy wszystkie zabawki przystosowane do wieku i taką segregację to ja lubię nie muszę szukać od takiego wieku czy mój syn już może się nią bawić czy może jeszcze sobie z nią nie poradzi a może to już dla niego za łatwa gra i nie będzie poznawał ciekawszych nowych rzeczy :) zobaczcie co można kupić w  sklepie  www.zabawki-shop.pl :)






oczywiście wybór jest bardzo duży i z pewnością wybralibyśmy coś dla gromady :) 
Jeśli tylko chcecie zrobić zakupy mam dla Was darmową przesyłkę a to zawsze 25 zł mniej :) jesli jesteście zainteresowani napiszcie do mnie albo meila albo na ,,fejsie,, albo zostawcie pod wpisem swojego meila a ja się odezwe i poinstruuje co dalej :) mysle że warto :) 
moi chłopcy dostali prezenty świąteczne za co bardzo dziękujemy :) chłopcy zadowoleni :) 

zobaczcie :)
















ekspresowa wysyłka i dostawa :) miły kontakt :) chyba same plusy :) każdy ma inne możliwości finansowe każdy ma inny gust każdy potrzebuje czegoś innego to normalne :) dla jednych coś się podoba innym nie :)
Tym którzy znaleźli coś pod swoją choinkę zapraszam do napisania wiadomości unikniecie kosztów dostawy a to znaczy ze będziecie mogli kupić dodatkową zabawkę :)




buziaki :*

pozdrawiam :) 

1 komentarz:

  1. Widzę, ze Mikołaj rozpieszcza synków. Miło z jego strony. A z tymi zamówieniami to lepiej nie czekać na ostatnia chwile bo kuriera tez może zasypać :)

    OdpowiedzUsuń