czwartek, 12 grudnia 2013

Kartka świąteczna :)


Lilladecor.pl dziś o nich :) 

nie macie jeszcze kartek świątecznych ? moje jeszcze świeżutkie no i wyjątkowe :) zobaczcie ! 














mikołajowa rodzina śle życzenia :) karta wyjątkowa :) przeciez każdy lubi chwalić się swoją rodzinką , dziećmi :) a życzenia świąteczne raczej wysyłami rodzinie dawno lub żadko widzianej a to świadczy o tym że chcemy się zobaczyć chociaż na zdjeciu :) więc taki pomysł na kartkę wprost idealny :) no i życzenia w środku przepiękne a dla mnie kupienie pustej kartki to tragedia zdecydowanie wole jak już są i to takie przy których łezka się w oku zakręci te właśnie takie są :) tylko się podpisać i na pocztę :) w tamtym roku dorzucałam nasze zdjecie do kartek ale koszt wtedy wychodzi większy bo i kup kartkę i kopertę i jeszcze zdjecie wywołać :) a tak za jednym zamachem mamy wszystko :) starannie wykonane Bartoś miał je w rączkach i się nie porwały więc solidne :)



                                             

       SZCZERZE powiem że ja nigdy takiej kartki nie dostałam ale baaardzo bym chciała :) :)
fajna pamiątka :)


bardzo fajna obsługa a to też jest baaardzo fajne :)

niedługo już po świętach trzeba mysleć nad prezenten na dzień babci i dziadka a w swojej ofercie mają również świetne kalendarze ze  zdjeciami :)


                                                     :):*
                       wieczorem podam wyniki konkursu :) :)

1 komentarz:

  1. Fajne :) faktycznie miło byłoby zobaczyć co niektóre buzie chociaż na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń