środa, 11 grudnia 2013

Notesik sloshe :)


Marka Sloshe tworzy spersonalizowane, oryginalne 

produkty o wysokiej jakości opatrzone unikatowymi

 ilustracjami jak Notatniki, Zakładki czy Magnesy.Marka


 Sloshe została stworzona dla tych, którzy lubią 


spersonalizowane, oryginalne produkty o wysokiej 


jakości. W naszej ofercie znajdziesz Notatniki, Zakładki, 


Magnesy i Zaproszenia Urodzinowe. Wszystkie nasze 


produkty opatrzone są Unikalnymi Ilustracjami, których 


nie znajdziesz nigdzie indziej.




Sloshe - Twoja Codzienna Dawka INSPIRACJI!




tak piszę o sobie SloshePoland




my jesteśmy posiadaczami jednego, wyjątkowego notesu


 :) w sumie gdy otwieraliśmy paczkę od razu z rąk 

wyrwał mi ją Piotruś  i stwierdził że nie ma innej opcji 


notesik musi być jego no i jest :)  i za jego pomocną


 nauczyliśmy się grać w kółko i krzyżyk :) a że dziadek


 jest myśliwym zwierzątko z okładki baardzo przypadło 


do gustu :)


















pozwolił mi wyrwać jedną kartę aby spisać listę zakupów :) 

ja tam wole jeden cały notes niż całe mnóstwo oddzielnych karteczek jest mi poprostu wygodniej wiem że nic mi się nie zgubi że mogę cofnąć się i zerknąć co zapisałam tydzień temu a już wogóle uwielbiam rzeczy które nie sa do kupienia w kazdym spożywczaku i papierniczym bo nie lubie jak wyciągam w tym przypadku notes i zapisuje kolejną wizyte u kosmetyczki i okazuje się że mamy dwa takie same zeszyty :) to samo tyczy się ubrań :) 


no i powiem Wam że w takim notesiku może znaleźć się co tylko chcemy sloshe wydrukuje i umieści w nim kalendarz, adresownik strone z danymi i pewnie co tylko jeszcze sobie wymarzymy :) 

sama miałam chrapkę na ten notes ale nie bede się z dziećmi biła .. :) 


a tu zapraszam Was na KONKURS na facebooku sloshe  :) polecam :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz