niedziela, 2 marca 2014

Nasza biblioteczka + zapraszam na konkurs

Do dzisiejszego wpisu przyczyniły się prośby które dostałam od trzech osób  przy okazji dziękuję Wam za każdą wiadomość :) za każdą prośbę o jakiś wpis, jest mi niezwykle miło :) Mój dzisiejszy wpis jest tez nawiązaniem do konkursu w którym jestem sponsorem a chodzi o książeczki. dziś chcemy Wam pokazać naszą kolekcje która nie jest mocno imponująca ale z każdym dniem, świętem, wydarzeniem  powiększa się. Pokazujemy Wam książeczki do czytanie nie licząc tych które ,, mieszkają,, w innym miejscu i są kolorowankami,zagadkami, łamigłówkami.

Chyba nie musze mówić jak ważne w zyciu dziecka jest czytanie i ogólna rola książki. Pamiętam jak tata mi czytał na dobranoc i po stronie zasypiał i musiałam go budzić aby mi dokończył ale ja mam podobnie co prawda nie zasypiam czytając ale wieczorową porą czytanie działa na mnie usypiająco :) więc staramy się czytać też w dzień i wtedy chłopcy biorą czynny udział w czytaniu, przesuwając paluszkami po obrazkach :)














zapraszam Was na konkurs pt Biblioteczka mojego dziecka u ksiazeczki synka i coreczki
po szczegóły zapraszam TU

chyba nie ma domu gdzie nie byłoby chociaż jednej książki drugą sprawąjest to czy ta chociażby jedna ksiażka jest czytana :) my lubimy czytać chłopcy nie protestują a wręcz się domagają i chwałą im :) 

2 komentarze: