czwartek, 9 lipca 2015

tarta budyniowo - truskawkowa


Sezon na truskawki trwa i korzystamy :) 









2 szklanki mąki
3/4 kostki masła
2 jajka
3/4 szklanki cukru pudru
szczypta soli 


łączymy  mąkę i jajka , stopniowo dodajemy cukier puder i masło - najlepiej aby wszystkie skłądniki miały temperaturę pokojową. Formę smarujemy masłem i wylepiamy ją ciatem, nakłuwamy widelcem. wstawiamy ciasto do rozgrzanego piekarnika na około 20 minut - 160 stopni 


robimy budyn zgodnie z instrukcją ( możemy dodać mniej mleka lub wody ) , kroimy truskawki na ciasto przekładamy masę i dekorujemy truskawkami i gotowe - Smacznego :) 






10 komentarzy:

  1. oj cudnie wygląda :) ja robię tartę budyniowa z jabłkami-to ulubione ciasto mojej córki :) ale jestem wygodna i robię na gotowym cieście francuskim :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. MMMm wygląda i smakuje na pewno bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie, uwielbiam truskawki :)
    Muszę wypróbować ten przepis

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepysznie moja trzecia miłóść truskawki muszę kiedyś wypróbować przepis
    mamarasikorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada pysznie! Chyba dzis sprobujemy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowicie wygląda. Zjadłabym taką ponieważ sama nigdy nie robiłam tarty.

    OdpowiedzUsuń