poniedziałek, 22 lutego 2016

Pierwsze urodziny Aleksa



8.02 Aleks skończył roczek ale żeby zebrać wszystkich musieliśmy z przyjęciem czekać do wczoraj. Było warto :) myśle, że urodzinki się udały i było bardzo miło, sympatycznie i  kolorowo. 








Trochę dekoracji kupiłam resztę dorobiłam i wyszło mi pięknie ( skromna jestem prawda ? ) Nie wiem kiedy ten rok minął ale to był wspaniały czas chociaż bardzo meczący.

                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nie obyło sie bez ,wpadek, :) na kartce zapisałam mężowi dzień przed imprezą listę spraw do załatwienia w mieście na pierwszym miejscu oczywiście był tort, Marek wrócił z miasta pokręcił się i po godzinie coś mnie tknęło i spytałam o tort gdzie on jest bo chciałabym zobaczyć, było pół godziny przed zamknięcem cukierni a w niedziele zamknięta jak dobrze że spytałam bo oczywiście o torcie zapomniał :) Nie było by mi tak wesoło jak w niedziele kazałabym mu przynieść tort na góre :)



a teraz już zapraszam do oglądania zdjęc i powiedzcie mi koniecznie jak Wam się podobają :)
































~



za zdjęcia dziękuję Natalii <3 http://nataliajarocka.pl/

7 komentarzy:

  1. Super imprezka :-D piękne dekoracje <3 100 lat dla solenizanta :-D

    http://mysiaac-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje i super smakołyki!Możesz zawodowo urządzać przyjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Zastanawiam się jak zrobiłaś ciasteczka???

    OdpowiedzUsuń
  4. Już roczek... ale ten czas przeleciał :) STO LAT !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zleciało - sto lat Śmieszku :-*
    Pamiętam, jak wrzucałaś zdjęcia ze szpitala, a tu już roczek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe dekoracje i z pewnością przyjęcie było super. Widać, że dzieciaki zadowolone :)
    Sto lat dla Aleksa! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie! To z pewnościa były niezapomniane chwile dla Was wszystkich. :)

    OdpowiedzUsuń