wtorek, 9 lutego 2016

zaproszenia diy

Od wczoraj w domu mam roczniaka :) nie wiem kiedy to minęło ale Aleks jest z Nami już rok tak szybko to zleciało jak szybki był poród o którym możecie przeczytać TU  :) Dziś chcę Wam pokazać zaproszenia na to wydarzenie które zrobiłam sama :) i przy okazji zobaczycie kto w naszym domu jest od obcinania paznokci dzieciom 






A czemu sama ? jasne mogłam kupić i miałam taki zamiar ! zaczęłam oglądać , przeglądać i te tanie nie podobały mi się a z  kolei te ładne miały kosmiczne ceny więc chciał nie chciał musiałam zrobić sama - a naprawdę strasznie mi się nie chciało do czasu kiedy zobaczył zarys tego co mi wychodzi, noo spodobały mi się :)


na kolorowych technicznych kartkach narysowałam kształt misia, wyciełam.  Z białych kartek wyciełam owale, koła i poprzyklejałam na buzkach. Z resztek kartek które zostały i miały zostać wyrzucone zrobiłam kokardki- muszki dla naszych misiów ( instrukcja na zdjeciach ), mazakiem namalowałam oczka i nosek, wydrukowałam karteczki z tekstem i gotowe :) 





















5 komentarzy:

  1. Rewelacja! Uwielbiam takie ręcznie robione cuda. I do tego praca zespołowa - extra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! Właśnie szukałam pomysłu na zaproszenia na 2 urodzinki syna!!! Ściągnę trochę od ciebie jeśli ci to nie przeszkadza:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze miśki! Wielkimi krokami zbliżają się chrzciny mojej córci, od tygodnia rozglądam się za zaproszeniami. Wydaje mi się, że zamówię zaproszenia na chrzest ze zdjęciem, które będą stanowić świetną pamiątkę na lata.

    OdpowiedzUsuń