wtorek, 9 lutego 2016

zaproszenia diy

Od wczoraj w domu mam roczniaka :) nie wiem kiedy to minęło ale Aleks jest z Nami już rok tak szybko to zleciało jak szybki był poród o którym możecie przeczytać TU  :) Dziś chcę Wam pokazać zaproszenia na to wydarzenie które zrobiłam sama :) i przy okazji zobaczycie kto w naszym domu jest od obcinania paznokci dzieciom 






A czemu sama ? jasne mogłam kupić i miałam taki zamiar ! zaczęłam oglądać , przeglądać i te tanie nie podobały mi się a z  kolei te ładne miały kosmiczne ceny więc chciał nie chciał musiałam zrobić sama - a naprawdę strasznie mi się nie chciało do czasu kiedy zobaczył zarys tego co mi wychodzi, noo spodobały mi się :)


na kolorowych technicznych kartkach narysowałam kształt misia, wyciełam.  Z białych kartek wyciełam owale, koła i poprzyklejałam na buzkach. Z resztek kartek które zostały i miały zostać wyrzucone zrobiłam kokardki- muszki dla naszych misiów ( instrukcja na zdjeciach ), mazakiem namalowałam oczka i nosek, wydrukowałam karteczki z tekstem i gotowe :) 





















4 komentarze:

  1. Rewelacja! Uwielbiam takie ręcznie robione cuda. I do tego praca zespołowa - extra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne! Właśnie szukałam pomysłu na zaproszenia na 2 urodzinki syna!!! Ściągnę trochę od ciebie jeśli ci to nie przeszkadza:-)

    OdpowiedzUsuń