środa, 21 grudnia 2016

mini rozetka


Sklepowe półki uginają się od przepięknych bombek i innych równie pięknych ozdób świątecznych. Niestety ceny często są zabójcze, niby jest to wydatek który posłuży na kilka może kilkanaście lat ale co jak będziemy chciały zmienić wystrój choinki na całkiem inny ? Dziś chcę Wam pokazać mega tani sposób na równie efektowną dekorację która posłużyć może jako bombka. 








Moja choinka jest prawie w całości ubrana w samodzielnie zrobione ozdoby wyjątkiem są jakieś drobiazgi kupione w pepco i biedronce. Myślę że wyszła nam obłędnie , ja jestem w niej zakochana :) 


Rozety z papieru - brzmi niepozornie ale dla mnie efekt końcowy jest powalający :) 


Potrzebujemy wycięte paski ze zwykłych kartek papieru. Każdy pasek zwijamy w harmonijkę lub inaczej mówiąc na kształt wachlarza , raz w jedną stronę raz w drugą. Łączymy  za pomocą zwykłego kleju, magicznego kleju lub kleju na gorąco dwa tak przygotowane paski , następnie łączymy jedną stronę z drugą ponownie za pomocą kleju formując w kształt koła. kapkę kleju wpuszczam w srodek aby wszystko ładnie się skleiło i aby na pewno się nie rozwinęło , na koniec przykleiłam na środeczku koralik dla ładniejszego efektu


I jak ?

banalnie proste, bardzo tanie a efekt jak dla mnie MEGA :)
















1 komentarz: