piątek, 9 grudnia 2016

wianek z bombek



Zrobię wszystko aby w tym roku święta były wyjątkowe, aby odwrócić naszą uwagę od tych złych rzeczy które nas ostatnio spotkały, aby te ozdoby, te dekoracje powodowały zamiast łęz - uśmiech na naszych twarzach :) Dziś o zrobionym samodzielnie wieńcu  .. 







Jakiś czas temu wygrałam bon na 50 zł do pepco , nie jest to powalająca kwota ale starczyło mi idealnie na bombki które posłużyły do wykonania wieńca który z kolei ozdobił pięknie  kominek. Wieniec wyszedł tak jak chciałam, wygląda według mnie bardzo ładnie i świątecznie.

Wieniec można zrobić na styropianowej oponce ale ja jej niestety nie mogłam nigdzie kupić w moim mieście w pożądanym przeze mnie rozmiarze a na zakup internetowy nie chciało mi się czekać. Spróbowałam moją konstrukcje przyklejać do wygiętego w koło wieszaka ale niestety ta opcja  się u mnie nie sprawdziła bo bombki nie chciały się tam trzymać. Mogłam zrobić taką ,,bazę,, na wieniec samodzielnie z gazet ( robiłam ją rok temu do wieńca z szyszek ) ale powiem szczerze że mi się nie chciało więc mąż połączył mi w okrag plastikowy przewód do wody, owinął taśmą i wyszło idealnie. Teraz zostało już przyklejanie klejem na gorąco ozdoby w sposób jaki tylko chcemy i jaki nam się podoba. Początkowo przykleiłam same bombki i choineczki (jysk)  ale jak wieniec przymocowaliśmy na kominku czegoś mi brakowało więc dodałam koraliki, które dodały właśnie tego czego mi w nim brakowało :) 

 

Jak Wam się podoba ? 











12 komentarzy:

  1. Cudownie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duży domek macie,te zakamarki i pokoiki tak super urządzone, prosto, ze smakiem i delikatnością.Czy mogłabyś kiedyś zrobić pościk i pokazać kąciki swojego domu? Oby te smutne rzeczy skończyły się wraz z tym nadchodzącym nowym rokiem. A wieniec piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. niedawno natknęłam się na Pani blog. Bardzo mi się tu podoba :) jest wiele ciepła i takiej pozytywnej energi. Mnóstwo ciekawych pomysłów z pewnością zapożyczę do prac plastycznych syna. Pozdrawiam serdecznie całą Pani rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duży ten Wasz wieniec, ale jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku piękny a o e takie drogie są ponad 100 zł kosztują w tym roku już nie ale na drugi muszę sama pokombinować oby następny rok był lepszy i dla nas też bo jakaś pechowa końcówka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fantastyczny pomysł, bardzo podobają mi się takie kreatywne wskazówki, jak wprowadzić świąteczny nastrój do naszego domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Planuję zrobić taki w złocie z odrobiną czerwieni. Zazdroszczę kominka!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna dekoracja :) od razu robi się weselej !

    OdpowiedzUsuń
  9. super że syn się angażuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyszedł! Poza tym piękny masz kominek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny ten wianek :D chyba mnie zainspirowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam zrobić w tym roku, ale ilość bombek potrzebnych do jego wykonania mnie zniechęciła. jednak teraz spoglądam z zazdrością. W przyszłym roku nadrobię!

    OdpowiedzUsuń