sobota, 24 maja 2014

WYNIKI

                                                                      HEJO :)


SĄ :) w końcu są wyniki - przepraszam że tak długo ale to mój pierwszy konkurs tak duzy i chyba więcej nie zrobie żadnego z więcej niż dwoma sponsorami, nie dosyć że dużo pracy to i serce boli że nie wszystkich mogę nagrodzić bo przysłaliście tyle wspaniałych zdjęć. sama biore udział w konkursach i cieszę się z każdej nagrody nigdy nie miałam pretensji że wygrałam coś co mi się nie przyda bo i tak się nie stało bo biore udział w tych konkursach w których nagroda by mnie lub moich bliskich ucieszyła nie gram o piąty zestaw kosmetyków taki sam jak już mam lub nie gram o jakąś inną rzecz dla mamy, dla mnie, dla babci, cioci wujka i sąsiadki ! i mam nadzieję że Wy macie podobnie i nie będzie żadnych pretensji ! bo wiecie darowanemu koniu w zęby się nie zagląda ! jeśli coś Wam się nie przyda lub nie będzie coś po Waszej myśli oczywiście napiszcie mi to może da się to jakoś załagodzić a jeśli nie poprostu zrezygnujcie z nagrody i dajcie szanse innym :) a więc nie przedłużając :) 




TU  znajdziecie zdjęcia nagród i sprawdzicie sobie do kogo się odezwać i podać dane do wysyłki i dopiszcie w wiadomości do sponsorów co wygraliście i że na blogu anibarpiomar :)
(została mi wejsciólka do Warmiolandii bo nie było na nią chętnych więc za jakiś czas zrobie jeszcze konkurs ) 



1. Anita Pszczółka (pufa)
2.-Agnieszka Detyna (Warmiolandia)Proszę o kontakt ze mną
-Sandra Fronczek (warmiolandia)kontakt ze mną
-Bogusława Golon (warmiolandia)kontakt ze mną
3.Kasia Pokorniecka (żele od firmy mariza)
4.-Ania Wichnowska (gumka nitkowa jubilerska)
-Irmina Jaskuła (gumka nitkowa jubilerska)
-Joanna Sadłowska (gumka nitkowa jubilerska)
5.-Agnieszka Kosior (Angry Birds. Superkolorowanki z ćwiczeniami)
-Katarzyna Szeler ( Elmer i motylek)
- Agnieszka Kloda ( Martynka. Wielka księga przygód)
6.Bożena Makowska (dinek)
7.-Zuza Jakus (naszyjnik)
-Kowalik Karolina (naszyjnik )
-Edyta Granda ( pierścionek )
8.Agnieszka Kolesińska (toczek lub opaska)
9.Anna Jędrych (myjka)
10.-Ewa Kędra, (koszulka 3-6 miesięcy)
-Justyna Ostapiuk,(poduszka)
11.Ewelina Woźniak (opaska)
12.-Patrycja Barnet (Bransoletka nr 1 )
-Olga Sobocka-Łagoń (bransoletka nr 2 )
-Joanna Petrak(bransoletka nr 3 )
13.Katarzyna Ścisło (bransoletka)
14.Dorota Kosakowska (czapeczka)
15.Piotr Piech (rabat 40%)
16.Greta Kamińska.(Mydełko glicerynowe eko z płatkami owsianymi Balsam wegański w sztyfcie)
17.
a)zestawy składające się z 2 gumek i 2 spinek
- Joanna Włodarska
-Sandra Pilarczyk
- Jadwiga Modelewska
b) zestawy na pierwsze włoski
-Malwina Duchnowska
-Katarzyna Karwas
-Joanna Pyznar
18.Gabriela Laskowska(torba)
19.Anna Buraczewska(3 przypinki + magnes)
20.Asia Wybraniec (bransoletka)
21.Żaneta Bomba.(obrazek z imieniem dziecka)
22.Dorota Żmuda (pokrowiec na telefon )
23.Kamila Gonciarz.(bransoletka)
24.Zbigniew Matusik (fotomontaż )
25.Martyna Warmuz (kupon rabatowy 30 % )
26.Marta Kudryk (czapeczka)
27.Ania Czapka-Moraniec (buciki)
28. Ewelina Gancarz(spodenki)
29.Magdalena Dudek(niespodzianka)



mam nadzieję że jesteście zadowoleni :) 
starałam się ! 


8 komentarzy:

  1. Ale się cieszę :) Humorek mi się mega poprawił w ten ponury dzień :) Gdy tylko Milce skończy się ospa idziemy całą rodzinką do Warmiolandii - dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekujemy i gratulacje wszystkim. Dorota Żmuda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ogromnie i gratulki dla wszystkich :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka miło było poznać się na spotkaniu :)
    Chętnie dodam się do obserwatorów Twojego bloga i będę tu zaglądać :)
    Zapraszam również do mnie : http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Syuuuuuuuupcio <3 dziekuemy... Ania C-M

    OdpowiedzUsuń