niedziela, 24 sierpnia 2014

Kojec :)

HEJO KOCHANI :)

Dziś o czymś bardzo potrzebnym w czasie ciąży przynajmniej dla mnie :) Kupiłam podczas drugiej ciąży i żałuje że nie miałam jej przy pierwszej, przyszła pora żeby ją wyciągnąć, bo nie mogłam znależć sobie miejsca do spania,  żaden możliwy sposób nie był dobry, potwornie się męczyłam i kręciłam, poduszka kojec od Motherhood pomogła, problem znikł i to nie jeden bo miewam bóle kręgosłupa które też poszły teraz w niepamięć. Poduszka świetnie się dopasowuję, jest mięciutka, przyjemna,  stworzona do tulenia :) Moi synkowie też ją lubią i czasem musimy sobie ją wyrywać bo każdy chce z nią spać :) zauważyłam ją u nie jednej koleżanki więc to o czymś świadczy :) Mój mąż mówi że wziełabym ,,między nogi,, kołdrę czy koc i byłoby to samo ! próbowałam ! nie to nie jest to samo. Ta poduszka jest stworzona dla kobiet w ciąży i mi nic jej nie zastąpi. Ja ją uwielbiam dla mnie numer 1 :)



Koszt to około 160 zł, żeby było jeszcze przyjemniej poducha może służyć do karmienia piersią i nie musimy trzymać dziecka ,,w powietrzu,, a wygodnie położyć :) możemy też nią zabezpieczyć dziecko leżące na łóżku niby małe i tak nie spadnie bo się nie obraca ale opcja fajna :)

Dostępna w kilku kolorach moja ma już 3 lata, teraz zerknęłam na stronę i zobaczyłam nową cudną poduszke premium :)


        Macie ? Polecacie ? Jesteście zadowolone tak jak ja ?












jeśli tylko macie problemy ze snem i dobrą pozycją to ta poducha jest dla Was :)

15 komentarzy:

  1. zastanawiałam się przy drugiej ciąży... nie zdecydowałam się a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam :) Wzorki były w kolorze fioletowym.
    Była super, choć w końcówce ciąży ciężko było mi ją przełożyć w nocy kiedy chciałam zmienić pozycję.
    Moją sprzedałam i teraz służy innej przyszłej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcie nad łóżkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Jak będę w ciąży, to muszę ją mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupilam taka dluga poduche cos w stylu walka kolo metra dlugosci ma, byla ostatnio w biedronkach i rowniez jest super dla kobiet w ciazy.kosztowala 40 zl

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny pokój, ja puki co nie mam problemów ze snem ale czasem wstaję z bólem kręgosłupa. Obecnie jestem w 20 tyg ciąży :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie miałam, ale bardzo żałuję. Kupiłam do karmienia rogal - mniejszy - rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kupiłam gdy byłam w ciąży z Edziem, innej firmy, ale też rewelacyjnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli byłaby drugi raz w ciąży to kupiłabym tę poduszkę. W ciąży z Kajeczką nie kupiłam i używałam jaśków, do dziś muszę mieć jasiek między kolanami gdy śpię. :p No ale jaśki uciekały, a taka podusia byłaby świetna. W dodatku mogłaby się przydać później dla dziecka, więc według mnie warto.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba muszę zakupić tą poduchę na mój ból kręgosłupa :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam jest bardzo przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam sobie taką niedawno i dopiero uczę się ją używać ale i tak już czuję różnicę. W ogóle jak tylko dowiedziałam się o ciązy, to zaczęły się przygotowania - nowa pościel, materac ekologiczny, jeszcze ta poducha. Ale zdecydowanie czuć różnicę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, poducha ratuje życie jak się jest w ciąży :D My też znaleźliśmy dobry sklep z materacami i też trochę pomogło na moją bezsenność :)

    OdpowiedzUsuń