czwartek, 9 października 2014

Pościel do łóżeczka

Kompletowanie wyprawki dla dzidziusia ważna sprawa chyba każda z mam się ze mną zgodzi ! Najlepiej jak same ją skompletujemy nie tylko dlatego że to sprawia wielką frajdę ale też dlatego że to my najlepiej wiemy co nam się sprawdzi z czego będziemy zadowoleni, co wykorzystamy i co nam potrzebne ! Przecież  to my z tych wszystkich rzeczy będziemy korzystały razem z maluchem najwięcej ! Przy pierwszy dziecku może nie bardzo jeszcze ma się wprawę i kupuje się wszystko co najładniejsze ale nie zawsze idzie to w parze z wygodą. Ja teraz przy trzeciej ciąży jestem mądrzejsza i wiem że np termometr do wody wogóle nie jest potrzebny bo lepszy i za darmo jest łokiec  czy przewijak na łóżeczku czy taki oddzielny z wanienką kładłam owszem na nim jakieś rzeczy ale dziecka nie przebierałąm bo było mi nie wygodnie jednak nie ma to jak łóżko, baldachim fajna rzecz przy Piotrusiu musiał być obowiązkowo , przy Bartusiu wisiał chwilę aby poprostu go wykorzystać bo jednak trochę kosztował ale to było chwilowe bo nie chciało mi się go co chwilę prać a jest to nie oszukujmy się skupisko kurzu teraz stawiam na lepsze pościele, kocyki, podusie bo baldachim nawet mi się już nie podoba i zajmuje sporo miejsca. Więc stawiam na pościel do łóżeczka o której Wam dziś napiszę :)




U nas jest aktualnie 22 tydzień ciąży pewnie sporo szczegolnie starszych osób powie że to za wcześniej na kompletowanie rzeczy dla dziecka ale ja uważam że chwila idealna póki nie jest nam ciężko póki mamy siłę no i wydatki rozkładamy w czasie nie kupujemy wszystkiego na raz...



My mamy już dwa komplety pościeli, kocyk i podusie - obie wyjątkowe, piękne, milutkie

LOOLI z kolekcji Pan Łosiek. Ja jestem zachwycona ! Łoś podbił moje serce, ten piękny bananowy kolor i białe serduszka :) Milutka pościel sama bym taką chciała :) ale musicie ocenić sami ale Ona nie może się nie podobać :) 








Polak Fashion to moje kolejne odkrycie ! uwielbiam minky szczególnie te dobrej jakości takie jak to ! ta pościel tez mogłaby być moja ! jest bardzo przyjazna i cieplutka zdecydowanie wolę taką pościel od kołdry której tym razem uzywać nie będę ! coś pięknego i ten pomarańcz który poprawia humor. Ten komplet też idealnie nada się do wózeczka czy nosidełka 







dwa zestawy są warte uwagi i co mi się podoba i co je jeszcze łączy to to że od razy mogą zostać zapakowane na prezent co dla mnie jest bardzo ważne !
z doświadczenia wiem że wybór prezentu dla maluszka czy z okazji pierwszych odwiedzin czy chrzcin urodzin jest bardzo trudny a taki zestaw to prezeny idealna a jak jeszcze jest od razy zapakowany to możemy zaoszczędzić czas i nerwy :) a z resztą nawet jak sami coś sobie kupujemy miło jak przedmiot jest fajnie zapakowany ! :)


Jak Wam się podoba ? która pościel Wam się bardziej podoba ? 




12 komentarzy:

  1. Dla mnie pomarańcz rządzi
    ;-) muszę do nich zajrzeć :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te z Łośkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba komplety są śliczne.
    A znacie już płeć dzidziusia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie Łoś wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba komplety super!
    http://seeemiiifashion.blogspot.com/
    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszamy do zapoznania się z szerszą gamą naszych produktów:
    http://polakfashion.pl/p/1/60/koc-100x70cm-pomaranczowy-koce.html

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy komplet bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliiiczne :) Ja zamierzam kupić maluchom materace ortopedyczne. To bliźniaki już trochę starsze bo mają po 3 latka więc wyrośli już z łóżeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny komplecik, uważam, że żółty łoś prezentuje się naprawdę uroczo. Choć sama nie mam jeszcze dzieci, to jednak jestem matką chrzestną małego Nikosia, z którym łączy mnie bardzo silna więź. Staram się rozpieszczać go na wszelkie możliwe sposoby, ostatnio na urodziny sprezentowałam mu piękną pościel Real Madryt, która wykonana jest ze 100% bawełny. Nikoś oszalał na jej punkcie do tego stopnia, że teraz nie chce spać już w żadnej innej pościeli.

    OdpowiedzUsuń