piątek, 10 października 2014

Zdjęcia zdjęcia ....

My dziś znowu wybraliśmy się na zdjecia bo grzech siedzieć w domu kiedy taka śliczna pogoda na podwórku :) Chciałam chłopcom zrobić wspólne zdjecia ale to wyższa szkoła jazdy to prawie nie realne żeby z takiej współpracy wyszły fajne zdjecia więc narazie zdjecia pstrykam oddzielnie mam nadzieję że niedługo to się zmieni :) chociaż ogólnie ciężko chłopcom zrobić zdjecia bo są za szybcy, za szybko się przemieszczają i szybko się nudzą a już w szczególności tyczy się to Bartoszka, którego interesuje wszystko inne tylko nie zdjecia Piotrusia już zdążyłam do tego przyzwyczaić i jak Go proszę to jakieś zdjecia pstrykniemy :)

Od zawsze lubiłam zdjęcia ale od kiedy zaczęłam blogować polubiłam je jeszcze bardziej i można powiedzieć że z aparatem się nie rozstaje i często ludzie patrzą na mnie dziwnie ale co ja zrobię że to lubię ? chociaż zdjecia nie są idealne nie są dobre ale dla mnie do albumu rodzinnego idealne ! w sklepie, na spacerze, w poczekalni każde miejsce jest dobre i w każdym może przytrafić się coś co warto upamiętnić. Moja lustrzanka chociaż wspaniała to nie zawsze mogę ją wszędzie zabrać bo jest ciężka i rąk brakuje a mały aparat nie robi tak fajnych zdjęć. Kiedy robimy zdjecia średnio wychodzi ich około 400. i co jeszcze powiem że fotografia mnie relaksują. chciałabym kiedyś udać się na jakieś warsztaty, jakiś kurs mam nadzieję że się uda... a teraz zapraszam Was na dzisiejsze zdjecia :)














6 komentarzy:

  1. Ale przystojniak. Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne zdjęcia! A maly przystojniak pozuje jak prawdziwy model ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylówka dla chłopaka! Żeby tak mój syn chciał być trochę "faszyn";-)) Nic tylko te dżinsy i tiszerty.
    Piękny spacer.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia! jesień pełna para :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas również jest lustrzanka, która wykonuje piękne zdjęcia jednak jej gabaryty są ogromne jak dla mnie ale mamy i drugi mniejszy aparat tylko, że jakość daleka od ideału

    OdpowiedzUsuń