czwartek, 15 stycznia 2015

Kącik dla malucha w sypialni

Pokój chłopców już widzieliście TU  
Naszą sypialnie też widzieliście pokazywałam ją TUTAJ , ale dziś przyszła pora na pokazanie sypialni z innej strony - kącik dla Aleksa :) 

Wszystko gotowe czeka już w sumie chciałam pokazać Wam jakiś czas temu ale czegoś mi ciągle brakowało i nie byłam pewna czy tak zostanie czy jednak musimy przemeblować ale przedwczoraj przyszedł do nas a właściwie dla Aleksa prezent który idealnie dopełnił ten kącik i teraz  wiem że tak zostanie że jest idealnie :) perpetuja.pl - serdecznie dziękujemy i od razu pokazujemy i się chwalimy :)

                          Przy okazji chcę Wam przedstawić i pokazać te cuda które tworzy .....


                                                                         


Miłość od pierwszego wejrzenia :) 

Dopełnią każde wnętrze dziecięce, bardzo szeroki wybór zwierzątka, samochodziki nawet od niedawna urocze sukieneczki, każdy znajdzie coś co mu się spodoba i będzie pasowało do otoczenia . W sypialni mam nasze zdjęcia wydrukowane na płótnie i te obrazki również są w takiej formie i stwierdzam że to najlepsza forma jaka jest według mnie no i jakość też świetna ! 

Idealny pomysł na prezent dla noworodka ale oceńcie sami... Wam też się podobają tak samo jak dla mnie? 





























33 komentarze:

  1. Słodki ten kącik :) Ale masz porządek. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania co to jest w kosmetykach w koszyczku to Nino bio, nie znam tego?
    I z kąd wiesz że smoczek będzie Ci potrzebny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krochmal do kąpieli :) a smoczek lepiej mieć niż potem nie wiadomo gdzie kupić szczególnie że mieszkamy na wsi no i dziecku na butelce raczej smoczek się podaje :)

      Usuń
    2. Rozumiem. A to juz wiadomo ze butelkowe bedziie?

      Usuń
  3. Piękny kącik. Wszystko tak cudownie poukładane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie - tylko Maluszka brak (ale już niedługo) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ochraniacz na łóżeczko?

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę pięknie, wszystko świetnie urządzone

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to urządzilas... A produktów, że hoho - moje roczne dziecko tylu nie ma :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie - nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  9. codownie! a tą szafkę kolorową na 4 przegrody gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie😊 Urzekła mnie ta Pani szafka, bowiem właśnie takiej od dawna szukam. Niestety nie mogę jej znaleźć w Ikei, czy mogłaby Pani napisać jej nazwę, bądź wysłać link do strony. Będę OGROMNIE wdzięczna,gdyż również urządzam właśnie kącik dla Maleństwa☺ Pozdrawiam

      Usuń
    2. http://allegro.pl/ikea-kallax-expedit-regal-szafka-polka-5-kolorowa-i5149894899.html

      np tutaj jest :)

      Usuń
  10. Pięknie. Zazdroszczę tego ładu i składu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie zorganizowany i taki przytulny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kącik, bardzo ładny, kolorowy. I ten porządek - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aleks będzie miał super pokój ;) widać, że nie możesz się już doczekać maleństwa ;)


    OdpowiedzUsuń
  14. a rożek skąd? świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rożek od kalamati :) mam nadzieję że sprawdzi się tak samo jak wygląda :)

      Usuń
    2. dzięki ;)

      Usuń
  15. Aniu gdzie można dostać takie przegródki z napisami do ubranek ? Wspaniały kącik dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przegródki czyli wkład do szuflad zamawiałam na allegro do kupienia np w ikei a karteczki robiłam sama

      Usuń
    2. dziękuje :)

      Usuń
  16. Zamiast sudocremu polecam krem pod pieluszkę na bazie oleju konopnego, firmy CutisHelp Mimi. Nie ma w składzie parafiny przez co nie wysusza skóry, a olej konopny bardzo ładnie nawilża i szybko wchłania się w skórę dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kącik dla maluszka jest super i ten porządek rewelacja. Całkiem niedawno trafiłam Aniu na Twojego bloga jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kącik dla maluszka jest super i ten porządek rewelacja. Całkiem niedawno trafiłam Aniu na Twojego bloga jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cudownie wszystko przygotowane :)
    alexanderkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki masz rozmiar łóżeczka ? ja mam zamiar kupić pościel + poduszki z malooda lecz obawiam się że zajmą za dużo miejsca w łóżeczku 120x60

    OdpowiedzUsuń
  21. Ład i porządek, wszystko na swoim miejscu. Super
    Kącik dla malucha cudny

    OdpowiedzUsuń