środa, 24 czerwca 2015

disney i ja




:) UWAGA UWAGA (:


Zapraszamy do konkursu :)









Mamy i uwialbiamy no i niedługo więcej Wam o niej opowiemy a tym czasem już możecie ją u Nas wygrać a mówię Wam bardzo szczerze , że warto :) 


Wygrana osoba wybierze dowolną lampkę ( Mickey, Minnie, Sulley, Mike )



1. Lubimy PhilipsPolska
2. Lubimy Anibarpiomar
3. Udostępniamy ( publicznie ) plakat konkursowy na facebooku TU
4. Pod plakatem konkursowym na facebooku umieszczamy zdjęcie swojej pociechy w świecie disneya czyli Disney i ja max 5 zdjęć, nie kolaż


Umieszczając zdjęcie wyrażacie zgodę na publikację zdjęcia na fanpagu oraz blogu zarówno organizatora jak i sponsora nagrody. 
konkurs nie jest w żaden sposób powiązany z Facebookiem.

3 komentarze:

  1. Super konkurs !!! Moja córka niestety nie przepada za Disneyem i szaleje za Marvelem i jego superbohaterami. Ale synek to co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny konkurs, spróbuję też coś wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam najpiękniejsze zdjęcia mojej Ewuni.Pna uwielbia Kubusia Puchatka choć ma niecałe dwa latka!

    OdpowiedzUsuń