sobota, 21 września 2013

OILLAN BaBy

seria stworzona dla alegików dla suchej i wrażliwej skóry ! 

OILLAN 





jak widać na zdjęciach rach ciach i jeden produkt mniej :) 
Bartuś uwielbia być smarowanym ale oczywiście nie byle czym na szczęście lubi bo musimy tą czynność powtarzać kilka razy dziennie. Bakuś ma AZS ( atopowe zapalenie skóry ) i co jakiś czas go wysypuje teraz już mniej i żadziej może dlatego że mamy takie a nie inne kosmetyki ? używaliśmy różnych , przeróżnych na metodzie prób i błędów i wkońcu mamy te idealne dla nas :) bo ja akurat mam egzemę rąk i stosująć dla syna siłą rzeczy też korzystam i to z wielkim uśmiechem na twarzy :) 

KREM PIELĘGNACYJNY DO TWARZY I CIAŁA 


Bardzo wydajny starcza na długo. wysycha w mgnieniu oka. BArdzo fajnie nawilża i czyć go przez naprawdę długo. Łagodzi podrażnienia przy AZS można ominąć sterydy jeśli tylko bedziemy smarować dziecko systematycznie :) Fajnie że produkt można stosować juz od pierwszych chwil życia :) Bardzo poręczne opakowanie leciutkie można zabrać ze sobą w każde miejsce. 








PŁYN DO MYCIA I KĄPIELI 2 w 1

Co najważniejsze nie szczypie w oczy ! Wystarczy dosłownie kropla aby główka była umyta a za tym idzie że szampon starcza nam na bardzo długo Jest uniwersalny bo i można wlać do wanienki i można nim umyć malucha :) Mała wygodna poręczna buteleczka . no i oczywiście super nawilża ale bez przesady dziecko nie wyślizgnie się nam bo

Kosmetyki Godne polecania cena  spotkałam się z kosmetykami jak Bartuś miał kilka dni i po pewnych płynach wlanych do wanny ledwo mogłam go utrzymać a wyjmowanie to był horror jakby olejem był wysmarowany ! więc spokojnie tu nie będzie takich sytuacji spokojnie możemy stosować u noworodków :) 
nie jest wygórowana, Kosmetyki sa dostępne dla kazdego kosztują niewiele a mogą zdziałać cuda :) 



                                                                    POLECAM :)


                           a Wy stosujecie takie kosmetyki znacie je ? a może macie inne sprawdzone ?

1 komentarz:

  1. Miałam okazję testować całą serię tych kosmetyków.I najbardziej zadowolona byłam i w sumie jestem z kremu do twarzy i ciała i kremu na ciemieniuchę.Krem szybko się wchłania,a skóra jest ciągle nawilżona-nie tłusta.Ja sama smaruję sobie nim twarz-mam łojotokowe zapalenie skóry i wysypki na twarzy i mega fajnie nawilża mi te miejsca krem.Naprawdę godny polecenia.A krem na ciemieniuchę bardzo szybko zwalcza ciemieniuchę.Nie chciało mi się wierzyć jak czytałam komentarze w necie że jest taki super.A jednak!!:)Rewelacja

    OdpowiedzUsuń